7/30/2017

Novinka v dm drogerie - recenzia trend IT UP

Určite ste už mnohé postrehli, že sa nám v dmke objavil modul s novou značkou trend IT UP. Tie, ktoré sledujete české a zahraničné blogerky, tak určite vám táto značka niečo hovorí. Ja som sa nevedela dočkať, kedy zavíta aj k nám.




trend IT UP je značka dm drogerie (podobne ako s-he, balea atď..) a ponúka dekoratívnku kozmetiku všetkého druhu (maskary, makeupy, ceruzky na oči, podklady, laky na nechty..). Kozmetika tejto značky je inšpirovaná svetovo známou kozmetikou, ich limitované edície sú prepojené s najnovšími trendmi v oblasti dekoratívnej kozmetiky. Jej hlavnou výhodou je, že je cenovo dostupná. Ja som si sama nevedela vybrať, čo skúsim ako prvé, tak som stavilla nato, čo mi chýbalo.



Kajalová ceruzka na oči SOFT MATTE



Ako viete som silná fanúšička všetkého matného, tak som si povedala, že skúsim aj ceruzku. Mali v ponuke veľa odtieňov no mňa zaujala pastelová modrá, odtieň 030. Ceruzku som skúsila už minimálne 5 krát, aplikovala som si ju ako linku na oko na tieň a môžem vám ju vrelo odporučiť. Ceruzka je úplne matná, celkom dobre sa nanáša, ani raz sa mi neodtlačila na vrchné viečko, neslzelo mi z nej oko a vydrží neskutočne dlho - minimálne 8,5 hodiny. Jej cena je do 3 eur.



Ako vidíte na fotke ide o studenú, pastelovú modrú, ktorá je podľa mňa perfektná na leto. Krásne vynikla na mojej opálenej ruke a teda ak vám v lete opáli aj tvár, tak vám práve táto farba zvýrzaní oči.



Podkladová báza pod očné tiene EXPERT



Moja báza od essence je už takmer prázdna a aj staručká, preto som sa rozhodla ku kúpe tejto. Keď som si ju prvý krát naniesla na viečko trošku ma zaskočilo, že je takmer priestivná a má v sebe trblietky, keďže báza od essence (I ♥ STAGE) bola skôr tekutšia, niečo ako korektor. Táto báza je ako podkladový tieň a v porovnaní s essence farbu tieňov oveľa viac zvýrazní a zdá si mi, že tiene na nej oveľa lepšie držia a menej opadávajú. 



Báza je bledučkej ružovej farby, ale samozrejme, keď ju rozotriete je takmer priesvitná a má v sebe trblietky. Mne sa páči oveľa viac, ako tá od essence. Jej cena je tiež do 3 eur.



Podkladová báza pod rúž EXPERT LIP PRIMER&CARE



Priznám sa vám, že kým som neuvidela túto bázu, tak som ani nevedela, že niečo také existuje. Takže už je asi podkladová báza na všetko :-) Tak jasné, že keď to bolo niečo nové pre mňa, hneď som to šupla do košíku. Nemám ju s čím porovnať, ale musím povedať, že je veľmi dobrá. Skúšala som ju s rúžmi, čo mi aj bez nej vydržia 7 hodín a aj s rúžmi, ktoré po napití sa vody boli fuč, ale vďaka tejto báze to prežili. Podkladová báza pod rúž od trend IT UP je priesvitná a vytvorí na perách akokeby gélovú vrstu. Dosť rýchlo schne. Je to aj veľmi dobrý podklad pod matné rúže, ktoré ma vysušujú. Jej cenu si už teda presne nepamätám, ale určite to nebolo viac, ako tie predošlé produkty.



Fixačný púder EXPERT FINISH POWDER



Ako ste si mohli všimnúť, tak trend IT UP má kúsky, ktoré zaradili do kategórie "Expert" a tie ma teda najviac zaujali. Prvý fixačný/transparentný púder, ktorý som skúsila a mám ho teda ešte doma je od CATRICE - NUDE ILLUSION, ktorý som použila len pár krát, asi dva, lebo mi vôbec nesadol, veľmi ťažko sa mi s ním pracovalo a po čase mi zachádzal do vrások. Tento od trend IT UP je oproti nemu úplné zlatíčko. Krásne zafixuje, dobre sa roznáša po pleti, nezanecháva biele fľaky, pleť zmatní a fixuje makeup dosť dobre. Má aj púdrenku, ktorú ja síce nepoužívam, ale CATRICE ju napríklad nemá. Jeho cena je do 5 eur.



Laky na nechty


Ako vás tak sledujem na instagrame, tak veľa z vás si obľúbilo hlavne laky na nechty tejto značky. Ja som síce na laky moc neni, ale presvedčili ste ma, aby som skúsila. Tak som si vybrala tieto dva z limitky Tropic chic, ktoré sú ako stvorené na leto. Krásne sa tieto farby lesknú a stačí skutočne jedna vrstva a máte presne takú farbu, ako vidíte. Ich cena je okolo 2,30.



Najskôr som mala obavy, či táto nová značka dm drogerie nebude nejaký shit ako s-he, ale tieto produkty ma presvedčili o tom, že je to naozaj kvalitna za perfektnú cenu! Moju zbierku trend IT UP určite čoskoro rozšírim :-)


Čo vás zaujalo najviac od trend IT UP?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára