8/15/2017

Nákupy na beautybay.com

Veľa z vás sa ma pýta, kde kupujem kozmetiku. V poslednej dobe otázky smerovali hlavne ku kozmetike, ktorú si objednávam zo zahraničnej stránky beautybay.com. Tak si teda poďme o nej a o mojich nákupoch niečo viac povedať.

Beautybay.com je teda zahraničný e-shop s dekoratívnou, telovou, vlasovou aj pleťovou kozmetikou a nájdete tu viac ako 10 000  produktov svetovo známych značiek, ktoré nie sú u nás dostupné, alebo ak sú, tak draho (Anastasia Beverly Hills, Gerard Cosmetics, Jeffree Star Cosmetics, Makeup Geek, ZOEVA..). Ja som si ho veľmi obľúbila nielen kvôli cenám, ale aj kvôli tomu, že narozdiel od iných zahraničných portálov s kozmetikou tu pri nákupe nad 20e neplatíte poštu. A pokiaľ ste maniačka, ako ja, tak ten nákup nad 20e vám určite problém robiť nebude ;-) Na beautybay.com bývaju často aj akcie a výpredaje na niektoré produkty, o ktorých sa dozviete buď na ich instagrame, alebo prostredníctvom newsletteru, ktorý mne chodí na mail. Zdá sa mi, že ide o Anglickú stránku a dodanie na Slovensko trvá max 10 pracovných dní a balíček vám príde na poštu. Kozmetika je vždy krásne a bezpečne zabalená.


Gerard Cosmetics

O rúžoch som už písala jeden článok, takže sa tu o nich nebudem asi moc rozpisovať. Veľa z vás sa ma pýta, kde tieto rúže kupujem a napriek tomu, že sú dostupné aj na jednom slovenskom e-shope (stayunique.sk) si ich kupujem cez beautybay, pretože mávaju na ne často akcie a aj bez akcie sú o cca 3-5e lacnejšie, čo je teda dosť rozdiel. Často sa ma pýtate aj na odtiene, takže z klasických matných rúžov tieto mám doma:

MERLOT

UNDERGROUND

SODA GRAPE

VINTAGE ROSE


Obľúbila som si aj tekutné matné a metalické rúže tejto značky, z ktorých mám doma tieto odtiene:

FUZZY NAVEL

GRAPE CRUSH
A ešte mám odtieň Honeymoon, ale fotečka mi niekam zablúdila O:-)


Graftobian

Túto značku som objavila úplnou náhodou a to len vďaka akcií na tento glitrový gél. Značka Graftobian má vo svojej ponuke rôzne druhy dekoratívnej kozmetiky, nielen na klasické líčenie, ale aj na umelecké a kreatívne líčenie. Tento gél sa dá napríklad využiť aj na rôzne časti tela. Ja som ho zatiaľ skúsila len, ako linku na oko a poviem vám, že mi za celý večer z neho neopadol ani kúsok a zaschol asi tak do 2,5 sekundy.

 

MORPHE

Túto značku poznáte asi hlavne vďaka ich bohatým paletkám tieňov, ale vo svojej ponuke majú okrem iných druhov dekoratívnej kozmetiky aj kvalitné štetce a príslušenstvo k nim. Ja mám doma jednu sadnu MORPHE štetcov, avšak nie z tejto stránky a sú pre mňa top. Nedávno som si kúpila aj tento guľatý štetec na makeup, pretože som potrebovala zmenu po dlhodobom používaní ploského štetcu na makeup (ktorý je tiež MORPHE) a vždy sa mi zídu dva štetce na makeup, ak líčim niekoho iného.


Skvostom v mojej zbierke paletiek je táto MORPHE 35U, čo je farebná paletka s trbieltovkými tieňi. Paletka je maximálne pigmentovaná, tiene až tak neprášia, ako napríklad v NYX ULTIMATE. Veľmi dobre sa mi s ňou pracuje, tiene sa dajú ľahko roztieňovať a držia perfektne na viečku aj bez podkladovej bázy. Na instagrame som vám pár swatchov ukazovala, ale pre tento článok som si pripravila nové:

Anastasia Beverly Hills

Túto značku na Slovensku ani minimálne strednej Európe určite nezoženiete (jedine tak na nejakých pochybných facebookových e-shopoch, kde ide na 98% o fake). Na beautybay.com nájdete paletky ich tieňov, všetko na úpravu obočia, paletky na kontúrovanie tváre či paletky rozjasňovačov (rúže sú v ponuke zatiaľ neni). Ja milujem pomády na obočie tejto značky a už asi tretí rok si s ničím iným obočie neupravujem. Pomádky sú vodeodolné, nerozmazávajú sa, perfektne sa tieňujú, avšak ak ste začiatočník, treba tomu dať čas. Cena sa môže zdať niekomu vysoká, ale mne prvé balenie vydržalo cca rok aj pól a ide  top kvalitu. Pochybujem, že túto pomádku niečo u mňa tromfne.


Okrem spomínaných značiek tu nájdete aj značky, ktoré sú dostupné aj na našich e-shopoch, ako napríklad L.A.Girl, Ardell, ARTDECO, BH Cosmetics, Jordana, Milani a podobne. A keďže slovenský aj český e-shop ZOEVA bol prednedávnom zrušený, tak vecičky tejto značky tu nájdete tiež. 

No čo, kto sa už chystá na nákup? ;-)

5 komentárov:

  1. BeautyBay poznám, no zatiaľ som odtiaľ ešte neobjednávala. Inak moc pekný článok i fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ťa hadám môj článok nakopol k nákupom ;-) Ja ich mám veľmi rada. Včera, ako som písala článok ma to už zas pokúšala hodiť niečo do košíka, ale ovládla som sa! :-D A ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. Beautybay zbožňujem :) mám odtiaľ Makeup geek tiene, taktiež rúže od Gerard Cosometics, Jefree star...a mám tam vyhliadnutých opäť pár vecí ;) en rozpočet nepustí tak musím našetriť. Veľmi chcem Juvias Place paletu Masquerade ale nemajú ju teraz na sklade.
    http://www.aurabeauty.eu/2016/04/moj-prvy-beautybay-nakup.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásny článok, akurát som ho dočítala :-) Nad Makeup geek som rozmyšľala naposledy aj ja, ale potom som si to rozmyslela :-D Juvias Place sa veľmi rýchlo vypredali, čo som stihla tak odsledovať, ale veď sa ani nečudujem majú nádherné tie paletky :-) A rozpočtové záležitosti úplne chápem :-/ Chcelo by to vyhrať v loterií, alebo aspoň 80% zľavičky ;-)

      Odstrániť
  3. Neviem ci mi budete vediet poradit objednavala som 11dni dozadu a stale nemam informacie o zasielke dkaujem

    OdpovedaťOdstrániť