6/13/2017

AliExpress nákupy - časť prvá

Každá z nás si minimálne raz do mesiaca prelustruje tieto dva webíky, kde nájdeme asi všetko od výmyslu sveta. Výnimkou nie sú ani kozmetické vychytávky - rôzne pomôcky, mihalnice, organizéry a podobne. Avšak tu nájdete asi milión fakeov značkovej kozmetiky, ktorú si samozrejme kupovať nechceme. Nákupy cez Ali, alebo eBay sú lákave hlavne za tie veľakrát smiešne sumy, avšak doba dodania je niekedy aj dlhšia, ako mesiac. Čo z týchto dvoch webov obohacuje moju zbierku?




Organizéry na kozmetiku



Tak tých tu nájdete neúrekom. Drahšie aj lacnejšie. Ja mám jeden pre mňa veľmi praktický a je ním organizér na rúže. Keďže sa moja zbierka rúžov každým mesiacom rozrastá, tak som si k jednému objednala dva ďalšie. Ahm..Kúpila som ho na eBay za cca 3 eurá. Pár krát som videla, že mali presne tento istý organizér aj v JYSKU, ale bol tam dva krát drahší, takže som si radšej počkala cca 2 týždne a objednala "z Číny". Link nájdete tu.



Brush cleaner


Rôzne pomôcky na čistensie štetcov tu nájdete tiež. Osobne si myslím, že sa oplatia oveľa viac, ako tie na slovenských e-shopov s kozmetikou, keďže tie sú niekedy aj tri krát drahšie, nehovoriac o značke Sigma. Ako prvý som skúsila srdiečkový brush cleaner, kde som stavila skôr na dizajn, ako pouižitie. Tento brush cleaner bol vhodnejší skôr na menšie/užšie štetce a štetce na oči. Ale vydržal mi veľmi dlho, v podstate bol funkčný stále, len farba asi po roku vyprašivela respektíve bolo už špinavé a chcela som skúsiť niečo, čo nemusím mať nasadené na ruke. Je dostupný aj v iných farbách. Stojí asi jedno eurko. Linku je tu.



Tak som prišla k druhému "motýlikovému" brush cleaneru. Ten je oveľa väčší, má napísané jednotlivé funkcie a dajú sa na ňom umyť aj veľké štetce na tvár. A čo je ďalším plus má na sebe prísavky, ktorými sa perfektne udrží na umývadle. Stojí okolo 2,70. Link nájdete tu.



Náplaste proti opadávaniu tieňov

To je taká praktická vecička, pokiaľ máte veľmi radi niektoré zo svojich tieňov, ale viete, že opadávajú. Alebo ak si chcete byť na 100% istý, že tiene budete mať narovnako zarovnané na obidvoch stranách. Viete si ich nastrihať na dĺžku aká vám vyhovuje. Ale idú trošku ťažšie odlepiť od oka, takže ich používam len na líčenie pre seba, pretože pre niekoho to môže byť neprijemné. Cena tiež okolo eurka. Link tutok.


Štetce a hubky na makeup

Na jednej strane si myslím, že pre niekoho, kto sa učí líčiť, sú tieto lacné štetce fajn. Teda nie žeby som bola profík, ale keď už skúsite kvalitný štetec, tak lacné už nikdy viac do rúk nechytíte. Ja som skúsila jednu sadu, až časom som sa dozvedela, že ide o napodobeninu Jess Up štetcov. Zo začiatku som bola so štetcami veľmi spokojná. Avšak, potom sa mi začali rozlepovať, štetinky na nich veľmi stvrdli a keď pri jednom sa mi dokonca lepidlo rozpustilo a zalepilo štetinky. To sa mi stalo s 5 štetcami z tejto sady. Avšak 4 z nich sú celkom dobré a do teraz ich používam pri kontúrovaní nosa. Ale už by som si štetce z Ali/eBay už nikdy neobjednala. Link už bohužiaľ nemám, ale táto sada stála okolo 5eur.



Čo sa týka hubiek/blendrov na makeup vždy som si hovorila, že nedám proste viac ako 5 eúr sa hubku. Prišlo mi to vždy veľa, lebo je to proste hubka :-D Tak som si objednala sadu 4 hubiek z eBay. Prišli, celkom som sa s nimi skamošila a keď som zistila, že tieto vecičky sú veľmi praktické, tak som si prednedávnom povedala, že teda obetujem tie peniaze a kúpim si niečo poriadne. A poviem vám, že ten rozdiel je nielen viditeľný, ale aj citeľný pri líčení. Takže je to asi opäť ten prípad, že za tú cenu sa to skúsiť oplatí, človek aspoň zistí či sa mu lepšie líči s hubkou, alebo štetcom a ako tá hubka vlastne funguje. Z mojej sady 4 hubiek mi zostali už len dve, ale aj s tých už začínajú opadávať časti. Cena 4 cca 1,90 a link je tu


Umelé mihalnice a pinzetka pre lepšiu aplikáciu


Jedna z vecí, ktorá ma tiež vďaka cene lákala. Tak som opäť neodolala. Skúsila som dva modely. Jeden je prirodzenejší, druhý skôr pre tie, ktoré majú rady výrazné líčenie. Mne osobne sa viac páčia tie druhé, za to, že sa mi to tak páči. Ale aj tie prvé sú super a objednám si asi ešte raz každý model. Cena je do eurka za 5 párov. No proste nekúp to!




Tento model je skôr na zahustenie aj predĺženie mihalníc. Link je tu.



A toto sú tie, ktoré mne viac prirástli k srdiečku. Link na ne je tu. Na mojom INSTAGRAME nájdete aj videjko, v ktorom si ich lepím a ako pomôcku používam zakryvenú pinzetku z eBay, ktorú nájdete tu.

Tak to je z mojich vychatávok z Ali a eBay všetko, ale už mám vyhliadnuté ďalšie vecičky, takže bude určite aj časť druhá :-) Čo ste skúsili vy?

6 komentárov:

  1. Ahoj super článok ako vždy �� na Ali objednávam sama dosť často a vždy som bola za tú cenu spokojná �� podobnú sadu štetcov z Ali mám tiež a na porovnanie mám aj sadu štetcov od jessup. Musím však povedať, že jessup štetec sa mi povolil (tá kovová časť) skôr ako Ali... Neviem prečo. Skladujem aj umývam ich rovnako.. ten brush cleanser vyzerá super ale ešte mi spokojne slúži moja Gumova chňapka �� avšak urobila si super nákup a podľa mňa sa niektoré veci za tú cenu oplatí vyskúšať ����

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, som rada, že sa ti článok páči :-) To fakt sa ti aj tie rozpadli? Tak to je potom pekne na prd :-/ Keď ti doslúži, tak určite skús ten brush cleaner, za tú cenu sa to oplatí :-) Keď niečo skúsiš z môjho nákupu daj vedieť, ako si spokojná ty ;-)

      Odstrániť
  2. Velmi dobry clanok, dakujem :) som si uz objednala stojan na ruze,tak som zvedava :). Mam aj jednu sadu mihalniciek,no zatial som skusila.len raz a po 2 hodinach sa mi zacali odliepat,ale mojou vinou,nakolko to etse neviem a aj lepidlo musim kupit nejake lepsie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ďakujem, že sa ti článok páčil ;-) A máš sadu niektorú z týchto? Mne sa tiež zvyknú odlepiť, ale nie tieto, ale iné, tak si ich vždy poriadne skrátim a lepím si trošku ďalej od miesta, ako mi začínajú rásť, potom držia :-) Skús keď tak aj ty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie konkretne tieto nie. Este potrenujem dakujem za tip ;)

      Odstrániť
  4. Tie mihalnice vyzerajú super, organizéry na kozmetiku mám aj ja, kupovala som ich v Jysku a sú skvelé :) Nad kúpou štetcov z Ali som už taktiež rozmýšľala, no asi by som skôr šla do nejakých kvalitnejších

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť