5/25/2017

ZOEVA - Sweet Glamour paletka očných tieňov

Tak konečne mám čas napísať recenziu k mojej druhej paletke od ZOEVA. Ide o paletku, ktorú uviedli na trh, ako novinku v apríli tohto roku a na webe makeupandmore.sk, kde predávajú kozmetiku tejto značky sa hneď vypredala! Ešte že som taká šikovná a rýchla, keď sa jedná o nákup kozmetiky.






Veľmi sa mi páči, že ZOEVA má konečne paletku s pestrými a veselými farbami, lebo väčšina ich paletiek obsahuje nude a studené odtiene. Obal opäť nesklamal. Ešte som nevidela, aby táto značka mala nejaký škaredý obal. Tento pôsobí na mňa sviežo, príjemne a veselo, presne tak, ako aj jeho obsah. Síce neobsahuje zrkadielko, ale to mi vôbec nevadí, lebo som fakt asi v živote zrkadielko v paletkách nevyužila.



Poďme teraz k osbahu, čiže tieňom. Farby pefrektné na jar, leto a teplé veselé obdobie. Majú viacero využití. Pokiaľ uprednostňujete jemné a svieže líčenie, tak je toto to pravé pre vás. Modrý odtieň childhood adaptation, daydream a hnedý profusion je potrebné 2 krát vrstviť. Mne to napríklad vôbec nevadí, nakoľko na denné líčenie uprednostňujem niečo jemné a nie moc výrazné, hlavne do práce. Druhé využitie je nanášanie tieňov na mokro, čiže štetec si navlhčíte fixačným sprejom na makeup a vtedy dosiahnete nádherné a výrazné farby A po tretie sa dajú niektoré tiene použiť aj ako rozjasnovač pod obočie, alebo nad pery či na nos. Čiže táto paletka je vhodná na bežne denné nosenie, večerné farebné líčenie, alebo aj ako rozjasňovač. 



Tiene, ktoré sa dajú použiť aj ako rozjasňovač mi nevie foťák tak pekne zachytiť, Majú v sebe krásne odlesky. A odtieň object to subject má v sebe ako keby viac farieb, je to taký chameleónik. Mne sa to veľmi páči. Ďalej nájdete detailnejšie zábery:





A pár fotečiek aj jednotlivých tieňov:


Tieto tiene sú v prvom riadku paletky. Najviac som si obľúbila spomínaný object to subject a phantasy principle. 


Odtiene z druhého riadku. Z tohto sa mi najviac páči hneď prvý childhood adaptation a posledný spirits held desire. Samozrejme, že aj všetký ostatné mám rada, ale toto sú topky. Jediný, ktorý ma trošku sklamal je wish fulfilment, ktorý nie je tak pekne zelenkavý, preto ho používam na rozjasnenie skôr.


Moje prvé líčenie s touto paletkou vypadalo takto veselo farebne, doplené o čiernu linku od bh cosmetics. Tu som použila na pohiblivé viečko do kútiku daydream a ďalej childhood adaptation a na vrch som použila fuzzy haze a wish fulfilment. Pod oko som skombinovala daydream a object to subject. Toto líčenie som si dala do kina :-)

Ako vidíte s touto paletkou sa dá vytvoriť aj takéto príjemné líčenie na denné nosenie. Tu som do pravého kútiku použila fuzzy haze do ľavého spirits held desire a na vrch viečka som použila profusion a quite realistic. A hnedá ceruzka na oči od PUPA Milano.

A niečo šialene farebné na záver. Takzvané unicorn líčenie! Opäť kombinácia childhood adaptation na pohyblivé viečko, na vrché viečko som dala spirits held desire a spodnú linku oka som vytvorila pomocou daydream a wish fulfilment. Líčenie som dotvorila tekutou linkou od Miss Sporty a bielou ceruzkou od essence. Maskara na všetkých troch líčeniach je od Too faced - Better than sex!

Tak čo poviete? Oslovila táto paletka ja vás?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára