6/29/2017

Nákupy na notino.sk

Ak sledujete môj instagram, tak viete, že pred mesiacom som si objednala pár vecičiek z notino.sk. Tieto úlovky som testovala počas celého júna, aby som si pre vás pripravila recenziu. Ako u mňa dopadli jednotlivé produkty?


Čistiace mydielko na štetce MAKEUP REVOLUTION LONDON


K tomuto mydielku sa nebudem nejako extrémne rozpisovať, pretože moje verné čitateľky a sledovateľky si k nemu recenziu precíčať mohli už dávnejšie. Môj názor k nemu sa nezmenil a moja spokojnosť s ním sa odráža na tom, že toto je už asi 4 balenie, ktoré mám. Cena: 9,30. Takže, ako vždy mydielko odporúčam.


Umelé trsy a lepidlo na mihalnice ARDELL


Veľa dievčat sa umelých mihalníc bojí, lebo majú pocit, že je to príliž výrazné a nehodí sa im to. Umelé trsy sú preto super alternatívou pri líčení iných, lebo pôsobia prirodzene a viete regulovať konečný efekt. Avšak ešte som ich neskúšala, ale na dotyk sú veľmi jemné a ich dĺžka je medium, čiže stred. Lepidla som sa najskôr pri prvom použití zľakla, lebo je biele a raz som mala biele lepidlo na mihalnice a bolo to neskutočne vidno, čo samozrejme vypadá hrozne..Ale toto lepidlo pri zaschnutí sa prispôsobí farne mihalníc, teda sa stane priesvitné, takže to je super. Ide veľmi ľahučko dole z mihalníc a perfektne s ním mihalnice držia. Cena trsov: 4,50; cena lepidla: 4,50. Lepidlo určite odporúčam, ale myslím, že keď sa naučím lepiť trsy, tak by som odporučíla aj tie.


Hubka na makeup BrushArt


S hubkou sa mi veľmi dobre pracuje, makeup som si s ňou síce ešte nenanášala, lebo uprednostňujem štetec, ale skúšala som ju pri použití korektorov či už pod oči, alebo na nedokonalosti pleti. Taktiež ju rada používam pri kontúrovaní lícnych kostí a čela s tekutou dekoratívkou. Hubka je asi dva krát veľká, ako tie z eBay, čo hodnotím ako pozitívum. Je aj oveľa tvrdšia, takže do seba nevsiakne až toľko tekutej dekoratívky, čiže je aj šetrná. Cena: 3,90. Odporúčam.


Zvláčnujúci krém na nožičky Dermacol Happy feet


Happy feet bola aj tá milučká rozprávka o tučniačikoch :-) Ale o to tu nejde samozrejme. V lete vyťahujeme šľapky a sandálky, tak cheme mať pekné chodidlá. Pôvodne som tento krémik kúpila môjmu manželovi, ale nakoniec sa stal spoločným :-D Mám trošku suchšiu pokožku na okrajoch piet (existuje niekto, kto nemá?!) tak som si povedala že skúsim. Krém je veľmi dobrý a sme s ním obaja spokojní. Cena: 2,32.


Micelárny odličovací gél Lirene


Prvé, čo ma zaujalo bolo to, že je to gél. Z odličovacích/micelárnych mliek, krémov a vôd ma neskutočne štípu oči. Mydielko od Soaphoria ma začalo hrozne vysušovať. Mohla som si dávať na noc aj tonu toho najmastnejšieho krému a nepomohlo..Neviem čím to je, keď som minula prvé, pleť som mala v poriadku, ale po tomto druhom to bola hrôza..Povedala som si, že gél môže byť fajn. Je nepenivý, jemný, nevysušuje pleť a pleť je po ňom veľmi hebká, netreba ani použiť krém. Avšak!! Odličovacím gélom by som ho vôbec nenazvala. Z maskary som mala vždy čierne zvyšky pod očami, z linky tiež. Tiene odlíči, makeup sa zdá, že tiež, ale keď si po pleti prejdete odličovacou vatičkou, tak zistíte, že je ho tam ešte dosť. Takže som sa vždy musela ešte doodličovať. Ale oči ma z neho veru neštípali. Aj tak napriek tomu neodporúčam. Cena: 4,30.


Odličovací olej Saloos lemon tea tree


Tento olejček som mala v pláne už veľmi dlho skúsiť, tak som si povedala, že nebudem už viac čakať. Je to hydrofilný odličovací olej pre mladú a problematickú pleť, ktorý odličuje aj vodeodolný makeup. Najskôr som nevedela odhadnúť množstvo, že koľko bude treba na odlíčenie celej tváre aj očí, tak som používala veľa a hrozne mi slzeli oči. Avšak potom som zistila, že stačí málinko na odlíčenie. Vždy si asi dve kvapky nanesiem na vatičku, najskôr si pleť pretriem, ako keby namastím a potom odličujem. Keďže som bola minulý týždeň na kúpalisku, tak som otestovala aj to, či je dobrý na odlíčenie vodeodolného makeupu a je :-) Mám vôňu lemon tea tree, čo je príjemná svieža a nie moc intenzívna vôňa, čo mne vyhovuje. Cena: 3,30. Odporúčam!


Čo iné sa v mojej zbierke nachádza z notino.sk?



Toto nebola moja prvá objednávka a keďže som zatiaľ bola vždy spokojná. Notino. sk (bývalé parfums, ak by ešte niekto nevedel) som si celkom obľúbila vďaka ich pestrej ponuke, rýchlemu dodaniu a veľa krát výhodnejších cien ako napr. DMke. Balíček mi ešte nikdy neprišiel poškodený, všetko je bezpečne zabalené a k objednávke som vždy dostala aj nejakú vzorku či zľavový kúpon na iný e-shop. 




Nakupujete aj vy na notino? :-) 

2 komentáre:

  1. Na čistenie štetcov som tuhé mydlo ešte neskúšala, väčšinou ich čistím detským šampónom a nie len že krásne voňajú, sú aj naozaj čisté. Krém na nohy od Dermacolu som taktiež obkukávala, ale ešte som si ho nekúpila :) S olejom na odlíčenie ešte nemám žiadnu skúsenosť

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som bohužiaľ nikdy nemala dobrú skúsenosť s umývaním štetcov s detským, alebo aj iným šampónom, vždy sa mi štetce rýchlo zničili a ani ich poriadne nevyčistilo :-/ Krémik určite skús, mne zatiaľ veľmi vyhovuje a olejček je tiež fajn, ozaj stačí málinko a odlíči celú tvár :-)

    OdpovedaťOdstrániť