2/06/2017

Úlovky za mesiac január

Mesiac január mi priniesol celkom slušnú zbierku kozmetiky, ktorú som samozrejme akútne potrebovala :-P. Ako ju po mesiaci používania hodnotím?


Niektoré z produktov som vám už predstavila v predošlých článkoch.

Keby ich mám nejakým spôsobom rozadiť od top produktu, ktorý ma potešil najviac, tak by to vypadalo asi takto:

1. Mydielko na štetce
2. Mono tien the Vamp
3. Štetce BH Cosmetics
4. Oválny štetec na kontúrovanie
5. Fixačný sprej
6. SEPHORA paletka
7. Gélová linka na oči
8. Transparentný púder
9. Blendre
10. Tiene od AVONU


Fixačný sprej na makeup a mydielko na štetce ma nesklamali ani po mesiaci používania. Mydielko je používané pravidelne na čistenie a je minuté asi do polovice. Zatiaľ sa míňa najpomalšie spomedzi všetkých mydielok, čo som kedy skúsila. Viac o týchto produktoch sa dočítate tu.


Krásna paletka tieňov od SEPHORY, ktorá ma ani po mesiaci neprestala baviť. Tiene 4 a 7 používam skoro každý deň do práce. Podrobné swatche a viac nájdete tu.


Linka od BH Cosmetics, z ktorej som ešte moc neminula, lebo čiernu linku si v poslednej dobe málokedy dávam. Ale takéto linky zvyknú mať sklon k vysušeniu. To ale tejto linky prípad určite nie je :-) Ak by ste si chceli prečítať článok o linkách, ktoré som skúsila nájdete ho tu.


Tieto blendre/hubky sú dôkazom toho, že aj návšteva čínskeho obchodu môže byť obohacujúca :-D Všetky 4 som kúpila za 0,80 centov. Používam ich na aplikáciu transparentného púdru. Sú mäkučké a dobre sa mi s nimi pracuje.


Transparentný púder od CATRICE - NUDE ILLUSION. Na čo slúži transparentný púder? Nielen že zmatní pokožku ešte viac, ale makeup aj zafixuje. Je dobrým kamošom aj pri kontúrovaní tváre, aby ste ešte napríklad viac zvýraznili lícne kosti. Ja som skúsila zatiaľ len tento od CATRICE, takže ho neviem porovnať s ostatnými, ale každopádne ho odporúčam, lebo som s ním zatiaľ veľmi spokojná.


Štetce od BH Cosmetics používam každý deň. Nerozstrapkali sa, stále sú hebučké. Avšak štetec na makeup sa mi rozlepil, takže som ho musela zalepiť so silikónom :-/


Tiene, ktoré som dostala :-) Tie krásne tyrkysové od PUPA Milano sú úúúžastné a úplne ich milujem. Pigmentácia je neskutočná! Dá sa s nimi vytvoriť krásne večerné líčenie.




Ďalšie tiene od AVON som dostala tiež od sestranice :-) Sú pekne pigmentované a kombinácia striebornej a čiernej nemôže nič pokaziť pri žiadnom večernom líčení.


A na záver niečo mimo dekoratívnej kozmetiky. Veľmi som si obľúbila produkty určené na starostlivosť o pleť od ORIFLAME. Toto je už druhá peelingová maska na čierne bodky, ktorú od nich mám a som veľmi spokojná. Čo sa týka telového peelingu od Saloos, tak je tiež veľmi super. Nehovoriac o úžasnej čokoládovej vôni. Šampón a balzam na vlasy od AUSSIE ocení určite každná z vás, ktorá má počas zimného obdobia problém s tým, že sa jej pri nosení čiapky či šálu vlasy uzlia, alebo elektrizujú. Mňa tieto dva zázraky od tohto problému zachránili. Takže ak to trápi aj vás, tak šup šup do dm drogerie!

S čím ste si urobili radosť v počas mesiaca január vy?

4 komentáre:

  1. Saloos peeling mam uz na ceste, tak som rada, ze ho odporucas:) tesim sa nan.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je fakt skvelý,mám po ňom pokožku ako babätko :-) Tak budeš hadám aj ty spokojná ;-)

      Odstrániť
  2. jooj to líčenie je úžasné.. zjednotená pleť, krásne oči, obočie :)
    Inak ma celkom zaujali tie štetce BHCosmetics.. ja mám nejakú staršiu sadu, a tiež sú stále fajn :)
    BeautyByLenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu Leni :-* Ja si myslím,že sú super,aj štetinky aj sa s nimi dobre líči.Len škoda,že sa ten jeden odlepil.

      Odstrániť