1/28/2017

Kozmetika MAKEUP REVOLUTION LONDON

MAKEUP REVOLUTION LONDON je londýnska značková dekoratívna kozmetika, ktorá ponúka všetky možné druhy kozmetiky od rúžov, cez tiene, makeupy, rozjasňovače, až po všetko možné. Má aj svoje sesterské značky: I♥MAKEUP či Freedom makeup. MAKEUP REVOLUTION LONDON má svoj e-shop, z ktorého balíčky dodávajú aj na SR, ale ich produkty si môžete objednať aj na všetkých e-shopoch s dekoratívnou kozmetikou.
MAKEUP REVOLUTION LONDON
MAKEUP REVOLUTION LONDON

Čo som od nich skúsila sama?



  1. Profesionálna paletka na tvár: korektor, púder, lícenka, bronzer, rozjasňovač (11,28€)
  2. Paletka z lícenkami Hot Spice (11,28€)
  3. Sada na obočie (cca 15€) - rezenciu s návodom si prečítaj tu
  4. Krémová rozjasňovacia tyčinka (cca 9€)
  5. Fixačný sprej na makeup (9,40€)
  6. Amazing rúž na pery (cca 1,90€)
  7. Dva štetce na obočie
  8. Oválny štetec na kontúrovanie (cca 11,30€)
  9. Antibatkeriálne mydlo na štetce (9,40€)
MAKEUP REVOLUTION LONDON
MAKEUP REVOLUTION LONDON

Profesionálna paletka na tvár


Veľmi praktická paletka, v ktorej nájdete všetko, čo potrebujete. Korektory sú v troch rôznych odtieňoch, čiže si nimi viete pekne upraviť nedostatky tváre či si ju vykontúrovať. Púder bol fajn, celkom pekne zmatnil pleť, ale už sa mi minul. Bronzer, lícenka a rozjasňovač šikovne zvýraznia kontúry tváre a zaručia vám pekné líčenie či už ne večer, alebo na bežné denné nosenie.

Profesionálna paletka na tvár MAKEUP REVOLUTION LONDON
Profesionálna paletka na tvár MAKEUP REVOLUTION LONDON

Profesionálna paletka na tvár MAKEUP REVOLUTION LONDON
Profesionálna paletka na tvár MAKEUP REVOLUTION LONDON

Profesionálna paletka na tvár MAKEUP REVOLUTION LONDON
Profesionálna paletka na tvár MAKEUP REVOLUTION LONDON

Paletka z lícenkami Hot Spice


Paletku mám rada preto, lebo mi poslúži celý rok. Či je už moja pleť bledšia v zime, alebo opálena v lete, taktiež v nej mám všetky farby potrebné na líčenie ostatných. Veľmi pomalinky sa míňajú a to ju používam denne už nejaký ten rok. Pigmentácia farieb je super.

Hot Spice MAKEUP REVOLUTION LONDON
Paletka z lícenkami Hot Spice MAKEUP REVOLUTION LONDON

Hot Spice MAKEUP REVOLUTION LONDON
Paletka z lícenkami Hot Spice MAKEUP REVOLUTION LONDON

Krémová rozjasňovacia tyčinka, fixačný sprej na makeup, Amazing rúž na pery 


Tyčinku s rozjasňovačom som mala v limitovanej sade na obočie. Používam ju pravidelne pri rozjasnení obočia, či nosa. Fixačný sprej je úúúžastný! Hovorí sa, že keď používate kvalitnú kozmetiku, tak tieto spreje nie sú potrebné. Avšak ja ho mám aj tak rada, pretože mám 100% istotu, že moje líčenie prežije všetko :-) Ak máte mastnú pleť, tak ho odporúčam ešte dvakrát intenzívnejšie. Čo sa týka rúžu, rada ho nosím v lete. Je to taká typická, teplá, svieža farba s miernym leskom.

Krémová rozjasňovacia tyčinka, fixačný sprej na makeup, Amazing rúž na pery MAKEUP REVOLUTION LONDON 

Amazing rúž na pery MAKEUP REVOLUTION LONDON 

Štetce a antibakteriálne mydlo


Štece boli tiež súčasťou limitovanej sady na obočie. Ide o šikmý štetec na obočie a ploský štetec na aplikáciu rozjasňovača pod obočie, ale ja ho používam aj na pery. Tieto štetce sú super, ako som už spomenula v tomto článku. Nápis značky už z nich síce zmizol, ale kvalitovo sú fakt super. Aj vy ste už určite zachytili boom okolo oválnych štetcov na líčenie. Ja som stále váhala, lebo mi to pripadá trošku ahm vtipné..Ale ako správna makeup maniačka som sa rozhodla aspoň jeden skúsiť. A poviem vám, že neľutujem. Tento oválny štetec na tvár, ktorý slúži na kontúrovanie je superský! Veľmi mi zjednodušil aplikáciu tekutej kozmetiky na kontúrovanie a veľmi šikovne sa s ním pracuje, takže uvažujem, že časom skúsim aj ďalšie :-) Čo sa týka mydla, je to jedno z najlepších mydiel, ktoré som kedy mala. Viac sa dočítaš tu.

MAKEUP REVOLUTION LONDON
Štetce a antibakteriálne mydlo MAKEUP REVOLUTION LONDON 

Štetce  MAKEUP REVOLUTION LONDON
Štetce  MAKEUP REVOLUTION LONDON 

Štetce  MAKEUP REVOLUTION LONDON
Štetce  MAKEUP REVOLUTION LONDON 
Túto značky by som zhodnotila na základe týchto produktov, ktoré som skúsila ako kvalitnejšiu, spoľahlivú a cenovo dostupnú pre každého. Opäť sa musím opakovať, ale je škoda, že u nás na SR, teda aspoň v Nitre nemáme žiadnu kamennú predajňu, alebo stánok s ňou. Nie som si síce istá či napr. v Bratislave niečo také je, ale zatiaľ o tom neviem.

1 komentár:

  1. Tiež používam Makeup Revolution London, mám zopár paletiek korektorov, líceniek.. ale v Tvojom článku ma zaujala paletka na tvár a ten oválny štetec.. rada by som do toho išla,ale zas nie je to lacné, a keď človek má milión štetcov.. ktovie či e-bay verzie oválnych štetcov majú dobrú kvalitu.. :)
    BeautyByLenka

    OdpovedaťOdstrániť