1/22/2017

Sleek MakeUP - dekoratívna kozmetika za prijateľnú cenu

Vďaka našim super e-shopom máme konečne k dispozícii aj známe zahraničné značky, ktoré sú charakteristické svojou kvalitou a cenou dostupnou pre každého. Jednou z týchto značiek je aj Sleek. Ide o britskú značku, ktorá si našla aj u nás svoj silný fanklub. Ja som si ju tiež veľmi rýchlo zamilovala. Moja skromná zbierka tvorí:




  1. Paletka rozjasňovačov Solstice
  2. Matný rúž Matte Me - Fandago purple: recenziu nájdeš tu
  3. Paletka tieňov na oči - i-Divine Storm
  4. Kajalová ceruzka na oči - Sugar Plum: recenziu nájdeš tu
  5. Krémový makeup - OYSTER 701



K matnému rúžu a ceruzke na oči som sa vyjadrila už v predošlých článkoch. Čo sa týka kŕemového makeupu, ako vidíte aj podľa foto, tak ho používam dosť často, keďže sa mi už skoro míňa (len teraz v zime si s ním dávam pauzu, nakoľko mám veľmi suchú pleť okolo pier/nosa a tieto hustejšie makeupy nie su vhodné na takúto pleť). Avšak musela som nájsť správny spôsob, ako ho používať, lebo je dosť hustý a pomerne ťažko sa rozotiera. Zamilovala som si jeho krytie a to, že je celkom porovnateľný s makeupom od MAC. Ale dá sa to veľmi jednoducho vyriešiť, a to tak, že si blender, alebo štetec pred nanášaním mierne zvlhčíte sprejom na fixovanie makeupu, alebo ja používam sprej od Avené. Potom sa rozotiera jedna radosť.

Sleek Makeup i-Divine Eyeshadow palette - Storm
Sleek Makeup i-Divine Eyeshadow palette - Storm
Sleek ma veľmi veľa krásnych paletiek tieňov a človek sa fakt zapotí kým sa rozhodne, ktorá bude jeho prvá. Ja som po dlhom dumaní a rozmýšľaní :-D sa rozhodla práve pre túto. Hlavne preto, lebo som si potrebovala v tom čase svoju zbierku oživiť o nejaké trblietkové tiene. Paleta obsahuje až 9 tieňov s trblietkami, ktoré sú tak neskutočne super pigmentované, že je radosť ich používať. Ostatné 3 tiene sú matné. Čo sa týka výdrže tieňov, tak držia perfektne. Niekomu sa môže zdať, že sa tie trblietkové ťažšie nanášajú. Zo začiatku som s tým mala aj ja problém, skúšala som ich nanášať aj s prstom, ale nakoniec som našla štetec s ktorým to ide úplne ľahučko - taký menší, plochý štetec na tiene. Takže ak dlho rozmýšľate či niektorú z paletiek skúsiť, alebo nie, tak hovorím veľké ÁNO!


Sleek Makeup i-Divine Eyeshadow palette - Storm

Sleek Makeup i-Divine Eyeshadow palette - Storm

Sleek Makeup i-Divine Eyeshadow palette - Storm

Táto paletka je vhodná na večernejšie líčenie, na nejakú príležitosť, plesy, stužkové a podobne. Ja som sa s ňou nalíčila na minuloročný (2016) ples:



 Ale dá sa ňou vytvoriť aj pekné, jemné líčenie, ako napríklad toto:


A ešte menší swatch, aby ste videli, že tie farby sú fakt krásne pigmentované:

Sleek Makeup i-Divine Eyeshadow palette - Storm
Swatch Sleek Makeup i-Divine Eyeshadow palette - Storm

Nakoniec pár slov k paletke s rozjasňovačmi Solstice. K nej sa nedá povedať nič zlé. Rozjasňovač slúži na kontúrovanie tváre a pekne vám zvýrazní vrch lícnych kostí, nos, jeho špičku a opticky aj zväčší pery. V tejto paletke nájdete 4 tiene, ktoré môžete používať počas celého roka.

Highlight Sleek MakeUp palette - Solstice
Highlight Sleek MakeUp palette - Solstice
Všetky tieto poklady nájdete na www.krasotika.sk, www.stayunique.sk, ale aj na www.pinkpanda.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára