2/12/2017

ZOEVA Retrofuture eyeshadow pallet - recenzia

ZOEVA je značka, ktorá je známa nie jednému profesionálnému vizážistovi. Táto značka sa preslávila najmä vďaka štetcom a dekoratívnej kozmetike. Na mojom wishliste boli vždy tiene od tejto značky (samozrejme, že aj štetce, ale tie by som si bez výčitiek dopriala asi len keby vyhrám lotto :-D). Tak som si tento rok, teda Ježiško mi priniesol paletku Retrofuture.

ZOEVA RETROFUTURE eyeshadow pallet

ZOEVA RETROFUTURE eyeshadow pallet

Táto paletka ma očarila nielen svojou kvalitou, ale aj kombináciou krásnych matných aj trblietkových tieňov a v neposlednom rade aj svojim dizajnom. Btw. všetky ich paletky majú krásny dizajn a sú fakt veľké!

ZOEVA RETROFUTURE eyeshadow pallet

ZOEVA RETROFUTURE eyeshadow pallet

ZOEVA RETROFUTURE eyeshadow pallet

Čo sa týka pigmentácie, tak tá ma fakt dostala! Všetky tiene v paletke sú skvelo pigmentované, jedine Cosmic Chic je potrebné trošku viac vrstviť, kým má takú farbu, ako vidíte na fotkách. Inak čo sa týka pigemtácie a aj dlhotrvácnosti tak sú pre mňa top spomedzi toho, čo zatiaľ mám.

ZOEVA RETROFUTURE eyeshadow pallet

ZOEVA RETROFUTURE eyeshadow pallet

ZOEVA RETROFUTURE eyeshadow pallet

ZOEVA RETROFUTURE eyeshadow pallet

Paletka je univerzálna a dá sa s ňou vytvoriť líčenie presne podľa vášho gusta. Či už jemné denné líčenie, farebné veselé líčenie, líčenie na špeciálne udalosti a podobne. Ja rada kombinujem veselé farby z tejto paletky s nude odtieňmi z iných paletiek tieňov, ktoré mám.

Obľúbila som si kombinácie Electric Youth, Cosmic Chich a Timetravel spolu so Silver disc.


Pekné jemné líčenie sa dá vytvoriť vďaka Galaxy a Super Vibe.


Alebo ak sa vám pačia komibinácie so zlatou tak potom Rose Gold, New Age, Galaxy a Space Out si určite obľúbite, ako aj ja.


Táto paletka od ZOEVA určite nie je mojou poslednou. Stojí cca 22eur. Máte niektorú aj vy?

6 komentárov:

  1. Krásna paletka :-) Ja si už dlho robím zálusk na nejakú paletku Zoeva a tato vyzerá skvelo. A to tvoje prvé líčenie je dokonale ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu :-* Ja som si tiež nevedela vybrať,lebo tá ich ponuka je fakt bohatá :-D Tak ak máš rada takéto farby, tak ju určite skús a potom daj vedeieť, ako si spokojná :-)

      Odstrániť
  2. To posledné líčenie je úplne top! Ja som si na Vianoce dopriala paletku Naturally Yours, no s tieňmi to moc neviem, takže mám aspoň motiváciu sa zdokonaľovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Len ja mám taký shit foťák, že nevie presne zachytiť tie žiarivé odtiene :-/ :-D Tá paletka je tiež veľmi pekná :-) Ani ja to s tieňmi neviem ešte tak, ako by som chcela, takže stále sa je v čom zdokonalovať :-)Určite sa to naučíš, ako túžiš :-)

      Odstrániť
  3. Ja akurát zajtra očakávam Cocoa blend paletku od Zoevy :) neviem sa dočkať :)))
    BeautyByLenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akurát som pozerala v tvojom insta stories <3 Vypadá božsky! Som zvedavá potom na líčenie/rezenciu :-)

      Odstrániť