10/02/2018

Z kufríka Makeup Maniac II. - 5 kúskov od Barry M + zľavový kód na nákup

Pred nejakým časom som s vami zdieľala môj nákup na slovenskom e-shope značky Barry M. V ankete na instagrame som sa vás pýtala či túto značku poznáte a väčšie percento mala odpoveď "nie". Ja som produkty od Barry M tiež nikdy pred tým neskúšala, ale značku som registrovala hlavne vďaka stránkam pinkpanda.sk, feelunique.com a asos.com. Čo ma presvedčilo k nákupu produktov neznámej značky?

V prvom rade som neodolala zľave -20% na celý nákup, ktorú mi ponúkli prostredníctvom správy na instagrame. Potom som si detailnejšie pozrela ich ponuku na www.barrym.sk, vygooglila som si nejaké recenzie (ktorých je veľmi málo a u slovenských/českých blogeriek skoro žiadne), a keďže ma najviac zaujali produkty z holografickým efektom, tak moje presvedčenie o nákupe už bolo jasné. V druhom rade uprednostňujem testovanie produktov, ktoré nevidím u každej druhej blogerky, keďže si myslím, že aj pre vás mojich čitateľov je zaujímavšjšie spoznávať nové produkty, ako si čítať recenziu o niečom, čoho sú blogy preplnené. A okrem toho ide o cruelty free značku, čiže ani jeden z ich produktov nebol testovaný na žiadom zvieratku. Akých 5 kúskov som si kúpila?

Eye Definer Liquid Eyeliner - odtieň Cocoa - 7

Hnedá tekutá očná linka je podľa mňa must have kúsok, ako aj čierna. Linka od Barry M ma veľmi dobrý aplikátor, s ktorým si viete vykresliť linku aká vám vyhovuje, či už radi nosíte tenšiu, alebo hrubšiu linku. Hnedá farba je plne pigmentovaná a netreba ju vrstviť. Čo sa mi páči na tomto odtieni je, že je skutočne hnedá. Linky v hnedej farbe, ktoré som mala pred tým boli skôr tmavohnedé až čierne. 

Zasche veľmi rýchlo, čiže nehrozím žeby sa vám odtlačila. A jej ďalším pozitívom je, že je úplne matná! Mala som ju na sebe celé dni a ani sa nepohla napriek tomu, že nie je vodeodolná. Kúpou tejto tekutej linky určite nič nestrátite. Okrem hnedej farby ju nájdete ešte v ďalších 4 odtieňoch.

Holographic Eyeshadow Topper - odtieň Luna - 7

Tekutý hologafický tieň ma zaujal na prvý pohľad a mala som problém vybrať si odtieň, keďže všetky vyzerajú nádherne. Nakoniec som sa rozhodla pre odtieň Luna, ktorý má jedinečné fialovo - tyrkysovo - zelené odlesky. 

Keďže ide o topper, tak by si mal používať ako vrchná vrstva na nejaký podkladový tieň. Ja som ho skúšala nanášať na tiene v takých farbách, aké má odlesky, ale aj na čiernu podkladovú bázu od NYX, ktorá je určená na zvýraznenie takýchto holografických, alebo duochrómových odtieňov. 

Myslím si, že tento typ produktu je určený najmä pre mladé dievčatá, ktoré nemajú zvráskavené viečka, pretože moje viečka už nejakú tú vrásku majú a na tých miestach sa mi zlieval tieň dokopy. Nie je to nejak výrazne vidno, ale pri detailnejšom pohľade to môže niekomu prekážať. 

Ak však tento problém zatiaľ nemáte určite skúste aspoň jeden odtieň, lebo tá farba a výsledný efekt na oku naozaj stojí zato! V ponuke majú dokopy 4 odtiene.
Holographic Lip Topper - odtieň Mermaid - 6,90

V poslednej dobe ma nejak uchvátili lesky a toppere na pery. Neviem čím to je, ale zas začínam prichádzať na chuť lesklým perám, ale asi len pri fotkách, lebo si neviem predstaviť ten pocit, že fúka vietor a mám lesk vo vlasoch. Pravdepodobne to bude tým, že odtieňov matných rúžov mám už naozaj veľa a maloktorý ma chytí za srdce a odtiene leskov mám zatiaľ neobádané.

Holografický topper od Barry M má nádhernú farbu, ktorá oživý každý rúž v červených, ružových a oranžových odtieňoch. Krásny efekt dodá aj rúžom v tmavých až čiernych farbách, kedy vytvorí na perách galaxy efekt. Okrem toho lesky a aj tento vždy dodajú perám mierny objem, čo vyzerá veľmi dobre.

Topper sa síce odtláča, ale jeho výdrž je pri nápojoch dobrá a dokonca mi "necestuje" okolo pier, čiže si ho nemusím stále kontrolovať. Tiež je dostupný v 4 odtieňoch.
Lip Oil - odtieň Berry Gold - 6,90
Olejčeky na pery som si od minulej jesene zamilovala. Celé chladné a zimné obdobie som používala olejček od GOSH, ktorý mám už minutý, preto som sa rozhodla, že skúsim hydratačný olej od Barry M. Olej obsahuje výťažky a oleje z malín a granátového jablka, ktoré perám hydratáciu a tú najlepšiu starostlivosť.

Čo sa týka parfumácie, tak ako aj pri GOSH olejčeku nie je skoro žiadna, čo mne neprekáža. Svoju najväčšiu silu ukáže až v blížiacom sa chladnom období, takže vtedy ho najlepšie otestujem. Jedno negatívum som už stihla odhaliť a je ním aplikátor, ktorý nie je stabilný, ale točí sa, čiže sa olejček ťažšie nanáša na pery. Táto vec síce nijako neovplyvňuje kvalitu produktu, ale ja mám radšej stabilné aplikátory. 

Momentálne nemávam suché ani popraskané pery, keďže si robím pravidelne peelingy. Ale aj tak stav mojich pier najviac ovplyvňuje chladné počasie. V ponuke majú ešte jede olej na pery Coco Loco - kokosový.
Lip Scrub - príchuť Mango - 6,90
Peelingy na pery sa stali súčasťou mojej starostlivosti o pleť, pretože keď testujem nové rúže, niektoré dajú mojim perám naozaj zabrať. Hlavne tie, ktoré mi pery totálne vysušia. Kým som si neobjednala lip scrub od Barry M, tak som používala scrub od Alverde, ktorý ma až tak moc nenadchol, keďže mi pri prvom použíti pery ešte viac podráždil, ale časom sa to zlepšilo. 

Výsledok vypeelingovaných pier, čiže bež suchých častí sa ukáže až po nejakých 3-4 dňoch používania. Lip Scrub od Barry M je totálne odlišný nielen čo sa týka konzistencie, ale aj výsledných vlastností. Obidva scruby nádherne voňajú. Scrub od Alverde má väčšie/hrubšie čiastočky a obsahuje nejakú mastnú tekutinu, vďaka ktorej pery zostanú po peelingu hydratované. Tento od Barry M je konzistenciu jemne pomletého cukru a je úplne suchý, takže pred použitím si pery musím vždy navlhčiť. Zdá sa mi, že pery oveľa lepšie vypeelinguje, ako Alverde. 

Po peelingu si pery musím hydratovať olejčekom, aby nenostali suché, čo pri tom Alverde robiť nemusím. Čiže každý má svoje pozitívne aj negatívne stránky a sama sa neviem rozhodnúť, ktorý je lepší. Cena scrubu od Alverde bola okolo 2,50..
Celkom zaujímavé produkty, čo poviete? Ak by ste sa pre niektorý z nich rozhodli, alebo by vás zaujalo niečo iné z ich ponuky môžete pri nákupe ušetriť aj vy a to vďaka kódu MUA10, s ktorým máte 10% zľavu na celý nákup!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára