9/27/2018

Zbierka, wishlist a antiwishlist Makeup Maniac - čo milujem, čo neznášam a po čom moje srdce túži

Často sa mi stáva, že sa ma pýtate akú značku z dekoratívky mám najradšej, čo používam najčastejšie a do čoho by som vám odporučila investovať. Na druhej strane mnohé vás zaujíma či existujú aj značky, ktoré ma absolútne nelákajú. Okrem toho, čo mám a čo nemám rada v skratke spomeniem aj produkty, ktoré som nikdy neskúsila, ale patria medzi moje vysnívané a verím, že raz sa k nim dostanem!

Vždy je ťažké odpovedať otázku, ktorú značku dekoratívnej kozmetiky by som odporúčala. Väčšinou ženy zaujímajú značky, čo sú bežne dostupné v drogériách a z nich veru toho veľa v kufríku nemám. Väčšinou kozmetiku nakupujem cez overené a certifikované eshopy či už slovenské (krasotika.sk, notino.sk, stayunique.sk), alebo zahraničné (sephora.cz, beautybay.com, cultbeauty.com, feelunique.com). 
Mám niekoľko kúskov z drogérie, na ktoré nedám dopustiť, ale skôr som presvedčená o tom, že za tie ceny, čo ponúkajú niektoré značky v drogériách si na internete kúpim niekoľkokrát kvalitnejšiu vec a nemusí stáť pri tom majland. Prostredníctvom fotiek sa vám pokúšim priblížiť moju zbierku kozmetiky detailnejšie, avšak na niektoré produkty som zabudla (ako napr. makeup Estee Lauder Double Wear, alebo paletku rozjasňovačov od Sleek a podobne).

Ak by som si mala vybrať jednu moju najobľúbenejšiu značku, od ktorej by som chcela fakt všetko, tak by to bola Anastasia Beverly Hills. O kvalite produktov som presvedčená na 100%. Minimálne u tých produktov, čo mám vo svojej zbierke. Síce si za kvalitu čo to priplatím, ale nikdy som neľutovala ani jedno euro. Vždy sa riadim pravidlom, že radšej si doprajem jednu kvalitnú vec, ako mať 5 nepoužiteľných. 

Keď sa pozerám do svojho kufríku, tak ďalšiu veľkú časť zaberajú produkty značky NYX. Túto značku veľa blogeriek označuje za "drogériovú" kozmetiku. Na Slovensku máme NYX len v Bratislave v nákupných centrách a ich produkty si môžeme objednať z ich českého e-shopu. Takže pre mňa nie je NYX drogerková značka kozmetiky. So všetkým, čo mám som spokojná a táto značka je presne tá, ktorá vám za pomerne nízke ceny ponúkne veľmi dobrú kvalitu. 

Potom sa v mojom kufríku nachádzajú rôzne značky, a keby mám spomenúť predsalen tie z drogérie, tak sú to: Maybelline, trend IT UP, essence, Catrice, Rimmel, Bourjois. Je toho vlastne celkom dosť. Väčšinu vecí som dostala ako darček od kamošiek, niečo som vyhrala v súťažiach a niečo som si kúpila aj sama. Ak niečo kupujem v drogérií väčšinou je to kvôli tomu, ak má produkt dobré recenzie u iných blogeriek a je v akcií.

Pár vecí zaradím do kategórie "parfumerkové", keďže nie sú dostupné v drogérií, ale buď majú samostatné predajne, ako NYX, dajú kúpiť v parfumérkach, alebo na e-shopoch. Čiže sem patria pre mňa značky ako Pupa, Artdeco, Mystic&Beauty, Bronx of Colours.

Inak u mňa prevládajú značky z vyššie spomenutých e-shopov: L.A.Girl, Jordana, Barry M, Sephora, Beauty Bakerie, Ardell, Makeup Geek LaSplash, Stila, OPV, Nabla, Morphe, Cover fx. S nimi som spokojná a niektoré produkty som si kúpila už viac krát a stále sa k nim vraciam.

Osobitá kategória sú asi rúže, kde za najkvalitnejšie považujem tekuté matné rúže Gerard Cosmetics, theBalm a Jeffree Star. Okrem nich mám vo svojej zbierke aj rúže značiek Jordana, Nabla, ColourPop, M.A.C., Sephora, Lime Crime atď. Inak na rúže som asi najprísnejšia, čo sa týka výberu a s touto časťou zbierky som asi najviac spokojná. 

Potom mám pár vecí od značiek, o ktorých som neni úplne presvedčená. Nie kvôli tomu, žeby som nebola spokojná s tým, čo mám, ale skôr ide o ich "filozofiu", alebo ich celkové prezentovanie a tvorba produktov. Jednou z nich je Makeup Revolution London. Mám dve paletky, ktoré napriek tomu, že majú dva a pól roka sú stále perfektné. Ich korektor Conceal&Define má veľmi vysoké krytie, čo mám rada (už som prvé balenie minula, ale druhé zatiaľ neplánujem kupovať, keďže chcem minúť, čo momentálne mám). Mydielko na čistenie štetcov je mojou láskou už viac ako rok a pól. 

Čo mi vadí na tejto značke, že skoro všetko kopírujú od iných, známejších značiek. Proste im chýba originalita. Na internete nájdete nespočetné množstvo produktov aj recenzii keď si vyhľadáte Makeup Revolution Dupes. Prečo táto značka nevymyslí niečo svoje a radšej vydáva každý týždeň niečo "nové", čo sme už dávno videli inde? Príde mi to zvláštne, že toľké značky si vedia vymyslieť svoj vlastný dizajn, zloženie produktov, zvoliť si farebné/odtieňové spektrum produktov a potom príde na trh niekto, kto si nedá žiadnu námahu a všetko okopíruje. Na jednej strane pre mňa ako blogerku by mohlo byť zaujímavé porovnať originál a napodobeninu, ale na druhej strane by som bola ochotná toto urobiť len keby mi niekto tie produkty pošle zadarmo (haha). Takže aby ma niekto nechytal zas za slovíčka netvrdím, že produkty tejto značky sú nekvalitné, ale nepáči sa mi tento ich prístup.

Vo všeobecnosti nemám rada a nepoužívam katalógovú kozmetiku. Okrem Oriflame od nich pár dobrých kúskov dekoratívky mám, s ktorými som celkom spokojná. Je to taký priemer, čiže vedela by som bez týchto produktov prežiť, ale keď máte kamošku, ktorá vám vždy prinesie katalóg, ťažko sa mi ako maniačke odoláva.

Čo mi najviac vadí na týchto značkách je až sektársky prístup žien, ktoré s takouto kozmetikou pracujú a predávaju ju. Veľmi by ma zaujímalo ako prebiehajú školenia predaju, keď niektoré ženy z toho fakt zblbnú. Dievčatá mi často píšu správy na instagrame o úplne mega najlepšej a najvýhodnejšej ponuke luxusnej kozmetiky, ktorú používajú aj americké hviezdy a len a LEN pre mňa majú neodolateľnú zľavu pri nákupe práve od nich plus super poučné a neviem aké výhodné sedenie o starostlivosti o pleť a blabla.. Všetko je proste naj a top. Bola som dvakrát na prezentácií produktov dvoch značiek katalógového typu, lebo ma oslovili s tým, že sa im páči moja blogerská práca a majú záujem o spoluprácu, tak som aspoň na stretnutie išla veď zato človek nikdy nič nedá. Nakoniec "spolupráca" spočívala v tom, že  budem predávať ich produkty, veeeeeľmi dobre si zarobím a môžem napísať peknú a spokojnú recenziu o tom, čo si kúpim za svoje peniaze. Vlastne na týchto dvoch stretnutiach mi bola "spolupráca" prezentovaná tak, žeby som mala písať len kladné recenzie. Tie zlé nech si nechám pre seba. Veď kto by to potom odo mňa kupoval, keby napíšem, že to je na prd. Teraz sa mi oči otvorili (haha)! Takže asi toľko k značkám, ktoré ma ale že vôbec nelákajú. Teraz prejdeme na niečo príjemnejšie - moje vysnívané produkty.

Po čom moje srdce túži?

Urban Decay

Možno vás toto prekvapí, ale ešte nikdy som nič neskúsila od legendárnych Urban Decay, aj keď by som veľmi chcela. Táto značka je dostupná na Slovensku asi len v predajni Douglas v Bratislave. Inak sa dá objednať z oficiálnej stránky českej Sephory, alebo na feelunique.com. Čo by som veľmi chcela skúsiť sú produkty, ktoré sú vychvaľované mnohými blogerkami, ale aj profi vizážistkami. Medzi tieto produkty patria:
  1. fixačný sprej  All Nighter Setting Spray: cena cca 29€
  2. podkladová báza pod očné tiene Eyeshadow Primer Potion: cena cca 21€
  3. makeup All Nighter Foundation : cena cca 35€
  4. paletka tieňov Moondust Palette: cena cca 43€
  5. glitrové očné linky Heavy Metal Glitter Eyeliner: cena cca 14€

Huda Beauty


Od nej som skúsila len umelé mihalnice, ktoré boli najlepšími, najkrajšími, ale aj najdrahšími, aké som kedy skúsila. Okrem toho žeby som rada skúsila asi každý model jej mihalníc sú ešte dva produkty, ktoré ma veľmi lákajú:
  1. makeup #FauxFilter Foundation: cena cca 35
  2. paletky očných tieňov Gemstone a Electric Obsessions Palette: cena cca 27€


Too Faced

Možno niekoho prekvapím, ale pôvodné a asi najznámejšie čokoládové a broskyňové paletky tieňov od Too Faced ma nikdy nijako nezaujali či už farebnými kombináciami, alebo celkovým vzhľadom týchto produktov. Od Too Faced som skúsila len ich veľmi známu maskaru Better Than Sex, o ktorej som vám aj písala recenziu. V ich ponuke je tiež pár kúskov, ktoré by som raz veľmi chcela skúsiť:
  1. paletka očných tieňov Life's A Festival Eye Shadow Palette: cena cca 39€
  2. podkladová báza pod makeup Hangover Primer: cena cca 30€
  3. bronzer Milk Chocolate Soleil Bronzer: cena cca 27€

Jouer Cosmetics
Táto značka možno nie je v našich končinách taká známa, ale stojí za povšimnutie. Ja som ich začala registrovať od kedy mali kolekciu rúžov vzniknutú na základe spolupráci s Jeffree Star. Od nich som ešte nikdy nič neskúsila. Možno vás prekvapí, že čo ma od nich najviac láka - ich lesky na pery respektíve Lip toppers (keďže stále dookola opakujem, že tekuté matné rúže sú top a lesky sú smmmmmrť). V podstate ma vo všeobecnosti veľmi láka skúsiť nejaký ich produkt na pery, keďže sa mi páčia nielen dizajnovo, ale aj odtieňmi, ktoré ponúkajú. Okrem produktov na pery ma dostala aj ich paletka Skinny Dip Ultra Foil Shimmer Shadows Palette.

Benefit

Viete, že som maniak na obočko, čiže mi nedá nespomenúť značku Benefit, ktorá je tiež na mojom wishliste. Z toho, čo majú na obočie by som asi naozaj chcela skúsiť všetko! Som skromná, ja viem. Ale určite nie som sama, kto má takétu túžby. Okrem toho ma zaujala aj ich paletka Blush Bar Cheekathon.


Mix produktov od rôznych značiek

Ak sa vám zdá, že môj wishlist je nekonečný, tak si treba uvedomiť, že s pribúdajúcimi novinkami asi ani nikdy neskončí, ale verím, že v tom nie som sama! Na záver je tu ešte pár produktov, ktoré sú uložené hlboko v mojom srdci a keď ich niekedy budem mať doma (ako aj ste vyššie spomenuté), asi mi už nič na svete z kozmetiky chýbať nebude:
  • transparentný púder RCMA No-Colour Powder: cena cca 15€

  • transparentný púder Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder: cena cca 35€

  • transparentný púder Beauty Bakerie Flour Setting Powder: cena cca 22€
  • makeup Kat Von D Lock-It Liquid Foundation: cca 39

  • paletka očných tieňov  Jeffree Star Thirsty: cena cca 50€
  • tekuté tiene na oči Stila Mermaid Glitter And Glow Liquid Eyeshadow Collection: cena cca 27€

  • lícenka NARS v odtieni Orgasm: cena cca 25€

  • paletka očných tieňov LaSplash Classic Horror Eyeshadow Palette: cena cca 23

  • paletka očných tieňov Makeup Addiction  Highlighting Holy Glow Fantasy palette: cena cca 24€

  • produkty značky Tarte: ich je veľmi veľa; táto značka nie je vôbec dostupná v Európe, ale dá sa objednať z ich amerického eshopu s poštovným 15
To by bolo zatiaľ asi všetko, čo ma napadá. Veď aj tak je toho viac, ako dosť. Aké su vaše top značky a po čom vaše srdcia túžia? Máte aj nejaké, ktoré nenávidíte?

2 komentáre:

  1. Anonymný10/08/2018

    Súhlasím, vidno, že máš prehľad a že ťa to baví :) Len akurát s tým ORIFLAMEom si neviem pomôcť, pretože pri prezeraní katalógu mi stále príde, že si prezerám katalóg Aliexpressu alebo iný čínsky katalóg :D Pričom pri prezretí katalógu Avon mám trochu iný pocit, a to dokonca aj po vyskúšaní produktov od oboch značiek. 100 ľudí, 100 chutí. Ale inak súhlasím, že už ak nejaký produkt, tak od inej značky ako katalógovej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som katalog Avon nedrzala v ruke uz niekolko rokov,nakolko mi ich kozmetika ci uz pletova,telova aj dekorativna nikdy nevyhovovala :-/ ich produkty ma vysusovali a z dekoratiky som mala 3x zapalene oci,takze mi asi zjavne vadi nejaka latka,co pouzivaju.Pisem vsetko v minulom,lebo okrem lakov na nechty a jednej maskary (od ktorej som mala zapal tiez asi pred 3rokmi) som ich produkty nepouzivala minimalne 7-8 rokov :-) S Oriflame som takyto problem nemala,ale keby mi kamoska nenosi katalog pochybujem,zeby som ich produkty vyhladavala :-)

      Odstrániť