7/20/2017

Dovolenkové balenie

Koľko vám trvá, kým sa zbalíte na minimálne 7 dňovú dovolenku? Ja sa dokážem baliť aj celý deň a samozrejme, že najväčšie dilemy mám pri balení kozmetiky. Tento rok som si špeciálne odsledovala, čo vlastne všetko je naozaj potrebné, a čo len zaberá priestor.


Dekoratívna kozmetika

Na úvodnej fotke teda vidíte, čo všetko som sa rozhodla zbaliť si do kurfu na 11 nocí dovolenky. Vyberala som naozaj poctivo a šetrno, pretože kufor nesmel mať viac ako 15kg. A poviem vám, že toho aj tak bolo zbytočne veľa. Totižto pri slniečku a nasadených slnečných okuliaroch počas 85% dňa sa mi nechcelo líčiť a ak som sa nalíčila, tak ani nie s polovicou produktov. Takže, čo vám stačí si zbaliť z dekoratívnej kozmetiky na dovolenku?




  1. Jednu paletku tieňov s pastelovými farbami, ktoré krásne vyniknú na opálenej pokožke. Pre mňa toto spĺňa ZOEVA SWEET GLAMOUR.
  2. Makeup v tmavšom odtieni. Treba počítať s tým, že pokožka sa pri mori opáli, teda aspoň pre mňa to platí na 100%. Pokiaľ sa vám zdá makeup moc na leto, tak si zbalte aspoň BB krém. Môj obľúbený je od GOSH.
  3. Púder, tiež v tmavšom odietni. Pokiaľ sa nemáte problematickú pleť, pri opálení sa vám pleť ešte zlepší, nepotrpíte si nato, aby ste mali makeup/bb krém, tak vám bude stačiť len dobrý púder. Ja v lete používam BB púder tiež od GOSH.
  4. Ideálna paletka na cestovanie, s ktorou si pekne vykontúrujete tvár je od GOSH. Nemusela som si brať ďalšie 3 vecičky ako lícenka, bronzer a rozjasňovač. Toto všetko v nej nájdete.
  5. Zbalte si aj nejaké pekné dva rúže. Jeden vo výraznej farbe (napr. Jordana v odtieni Raspberry tart ) a jeden najlepšie metalický v broskynkovom odtieni, ktorý krásne splynie s opálenou pokožokou (napr. Gerard Cosmetics v odtieni Fuzzy Navel).
  6. Nejakú šialene farebnú linku na oči. Ak si ju nedoprajete v "normálom živote" odviažte sa aspoň na dovolenke.
  7. Maskaru normálnu aj vodeodolnú. Vodeodolnú nielen kvôli vode, ale aj ak by ste sa vybrali na výlet v horúčave sa vám pleť spotí a klasická maskara sa vám môže buď odtlačiť na viečko, alebo pod oko.
  8. A niečo na obočie :-)



Štetce na líčenie

Zobrala som si ich ešte asi o 5 viac, ako je na fotke a boli to väčšinou ešte štetce na oči. Používala som, ale len tieto a myslím, že tvoria taký základ každej cesty. Možno aj keď rozmýšľate, aké štetce by ste jednoznačne mali mať tak sú to tieto:


Štetce na tvár:
  1. štetec na makeup,
  2. štetec na púder,
  3. štetce na kontúrovanie tváre: bronzer, lícenka rozjasňovať,
- čiže dokopy 5 štetcov.


Štetce na oči:
  1. štetce na úpravu obočia: šikmý na aplikovanie pomády či tieňov,
  2. štetce na očné tiene: jeden na vytieňovanie/blendovanie, jeden na aplikáciu tieňov na pohyblivé viečko, jeden menší "multifunkčný" buď na aplikáciu tieňa do kútika oka, alebo na aplikáciu rozjasňovača pod obočie,

- spolu tiež 5 štetcov.


Kozmetika do sprchy

To je asi taká klasika, ktorú každý ovláda. Avšak skôr by som týmto chcela zrecenzovať to, čo som použila. S penou na holenie od Gillete som už dlhodobo spokojná, keďže je pre suchú pokožku. Už druhý rok sa v DMke objavil aj sprchový gél po opalovaní, ktorý sa mi overil aj minulý rok a dvaja sme ho celý počas 11 nocí minuli. Zobrala som si aj klasický sprcháč Balea, ktorý neuveriteľne melónikovo voňal a obsahoval v sebe aj peelingové častice. Okrem tohto sprchového som prvý krát skúsila aj šampón Balea, ktorý bol pre posilnenie vlasov, čo si myslím, že vlasy po celodennom kúpaní v mori určite potrebujú. Šampónik bol skvelý a veľmi milo ma prekvapil, keďže inak používam len šampóniky od AUSSIE už asi dva roky. A zbalila som si aj mini kondicionérik, lebo bez neho svoje vlasy proste nerozčešem.


Kozmetika na opalovanie

Išli sme do Grécka prvý krát, tak sme si povedali, že určite nám stačí 10 a 15 opalovací krém. A asi vás to "prekvapí", ale nie nestačilo! :-D Prvý deň sme sa spiekli, ako špekačky a ďalšie dva dni sme pištali, že máme spálene plecia a chrbát. Tak sme navštívili market a kúpili si 30tku, ktorá bola perfektná. Nákup opalovacích krémov nepodcente a nakúpte si ich urcite doma na Slovensku. Opalovacie krémy značky NIVEA na Korfu stáli od 20 eur vyššie, čo je teda riadna pálka! Nakoniec sme si kúpili túto 30tku na 12,50, čo je síce tiež dosť, ale tak už sme nechceli trpeť :-D Samozrejmosťou je nielen sprchový, ale aj hydratačné mlieko po opalovaní, ktoré sme minuly tiež celé.

Toľko z mojich odporúčaní, čo si treba zbaliť, a čo nie do batožiny na letnú dovolenku. A na záver pár sľúbených panorám z nádherného Korfu ♥






Bez čoho si vašu dovolenku neviete predstaviť vy? :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára