7/25/2017

Ako zachrániť vysušenú maskaru. Recenzia Too Faced Better than sex

Neviem, či aj vy prežívate taký smútok, keď sa vám minie váš obľúbený kúsok dekoratívky, ako ja, ale ak áno, tento článok by mohol vašu pár dňovú depku trošku zmierniť. Píšem pár dňovú, pretože je jasné, že za každým pochmúrnym lúčením nastáva radosť z nového kúsku :-) Avšak keď za niečo utratíte pekne veľký peniaz, tak sa vám s tým lúči o niečo ťažšie. Ako to bolo aj v mojom prípade s touto maskarou od Too Faced Better than sex.


Túto maskaru som si kúpila v českej SEPHORE počas mojej návštevy v Prahe a jej cena je okolo ahm 26 EUR. Teraz si určite hovoríte, že toľko by ste za maskaru nikdy nedali, ale človek si musí dopriať raz za čas aj niečo drahšie, keď po tom dlho túži. Môj názor :-) Maskara ma zaujala nielen kladnými recenziami, ale už len ten samotný názov je proste pecka. Asi sa teda pýtate, či je to ozaj, ako názov hovorí..tak 50 na 50 ;-) Značka Too Faced ma nikdy nejako obzvlášť nelakála, teda aspoň ich paletky s tieňmi, ale toto som proste musela mať (ešte ma láka makeup Born this was a podkladová báza Hangover). Bola to najlepšia maskara akú som kedy mala. Kefka perfektná s mäkučkými štetinkami, perfektne sa mi s ňou pracovalo. Je to asi jediná maskara, po ktorej som nemala pociť ťažkých, zlepených mihalníc a aj keď som si dala tri vrstvy. Pri dotyku mihalníc som nemala pociť, že mám na nich tonu čierneho hnusu. Vytvorí pekné, prirodzené mihalničky, dodá na objeme aj ich pekne vytočí.


No, ale jej teda najhoršou vlastnosťou (okrem ceny) je, že mi za veľmi krátky čas vyschla. Po mesiaci začala opadávať, začali mi z toho červenať oči a mihalnice som mala zlepené..Tak som pátrala, že ako tejto mojej vysnívanej maskarke predĺžiť život ešte aspoň na pár týždňov. Na fotke vyššie vidíte, že na štetinkách je hustá masa čiernej farby.


Nevedela som, ako presne zachytiť vysušenie, tak som skúsila okrem záberu na kefku aj niečo takéto.


Možno to nevypadá až tak kriticky na fotke, ale ako vidíte mierne mi v spodnom kútiku opadla (keď som išla domov z práce, tak mi toto opadané kúsky popadali do vrások pod okom), a tie časti na pohyblivom viečku, čo vypadajú, ako odtlačené sú čierne kúsočky, ktoré pri vysušených maskarách vznikajú. No a mihalnice som už vôbec nemala také ľahké aj po nanesení, ako na začiatku.



Možno sa teraz pýtate, prečo topím maskaru vo vode. Preto, lebo v tom spočíva celé to tajomstvo, ako ju na pár týždňov zachrániť. Stále opakujem, že pár týždňov, pretože nečakajte, že maskara dostane druhý dych a budete ju používať pól roka..Jedine, že by vás tento postup bavilo pól roka opakovať :-) Takže jednoduché: dáme si zovrieť trošku vody, nalejeme horúcu vodu do pohára a vložíme do nej maskaru na cca 5 minút. Vyberieme, vysušíme a už pri otvorení budete cítiť ten rozdiel.



Takže kefka po "zákroku". Vidíte, že tie husté, zlepené častice zmizli a kefka je proste ako nová.



Všetká zošušená farba sa uvoľnila a opäť, ako keby rozpustila.



Mihalničky sú opäť ľahké, husté, pôsobia prirodzenejšie a hlavne je, že nič opadané pod okom neni :-) Samozrejme môžete tento postup opakovať častejšie, ale nemyslím si, že výsledok bude opäť taký, ako pri prvom pokuse. Takýto postup môžete použiť aj pri hustých lakoch na nechty.

Tak čo, skúsite aj vy? ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára