12/31/2016

Môj pohľad na matné rúže - recenzia

Len ja mám taký pocit, že v roku 2016 sa všetko točilo okolo matných rúžoch?

Veľký boom okolo nich začal už v rok pred tým. Poznám veľa dievčat, ktoré na ne nedajú dopustiť, ale na druhej strane je aj mnoho z vás, ktoré im nevedia prísť na chuť. Ja som tak niekde medzi, ale bližšie sa prikláňam asi k tej skupinke, ktorá ich miluje. 

Aké v nich vidím plusy? No tak asi ten najhlavnejší, že sú matné :-) Páči sa mi taká ich temperková konzistencia, a že farby dokonale vyniknú. Matné rúže v kombinácií s ceruzkami na pery vedia pekne vyzdvihnúť tvar pier (samozrejme je veľmi dôležité vedieť ceruzku na pery používať). Ďalším plusom pre mňa je, že tie kvalitnejšie majú dlhšiu trvácnosť a neodtláčajú sa toľko. A nakoniec každý matný rúž sa môže stať lesklým vďaka priesvitnému lesku :-)

O mínusoch vám toho veľa asi nenapíšem, lebo ich mám fakt rada. Ale môže sa stať, že začnú vaše pery vysušovať. Preto by som odporúčala, ako aj ostatní, vždy pred nanesením matného rúžu pery jemne prejsť kefkou na zuby (urobiť si taký menší peeling pier, poprípade si dajte na tú kefku aj trošičku medu) a potom naniesť na pery trošku balzamu, nie moc mastného, a až potom naniesť matný rúž. Takýmto štýlom nebude ani moc viditeľná každá "vráska" na perách, čo sa tiež niektorým z vás moc nepáči na matných rúžoch, ale hlavne budú vaše pery jemnučké a nevysušené.

Matné rúže, ktoré používam ja:



Matné rúže od Gerard Cosmetics mám asi najradšej. Boli to moje prvé matné rúže a prvá skúsenosť s touto značkou. Mám odtiene Underground, Soda Grape, Merlot a Vintage Rose (v poradí podľa fotky). Tieto rúže majú dlhú trvácnosť, ľahko sa nanášajú a príjemne voňajú. Jedine Soda Grape nie je až taký fialový, ako som očakávala, ale pri viacnásobnom vrstvení sa dá dosiahnuť pekná fialová. Sú dostupné na www.beautybay.com, ale už aj na našej slovenskej stránke www.stayunique.sk.


Pupa Matt LIP FLUID odtieň 050 je krásny červený matný rúž, ktorý má super aplikátor, s ktorým sa tento rúž nanáša jedna radosť. Usche na perách pomere rýchlo. Ale aj po uschutí sa miernulilinko odtláča, čo ale nevadí, lebo farbu na perách drží hádam aj celú noc, čiže si môžete v kľude popíjať pohárik vínka. Len ten, kto ho bude umývať asi moc potešený nebude ;-). Meet Matt(e) Hughes odtieň Honesty je proste super! Z týchto troch rúžov uschne najrýchlejšie, má príjemnú vôňu, neodtláča sa a milujem ho proste :-D Tu možno niekoho odradí cena, ktorá sa pohybuje okolo 15-16 eur. Ja som mala to šťastie, že som ho kúpila v akcií za 11eur. Táto značka je dostupná na viacerých slovenských portáloch (krasotika.sk, pinkpanda.sk..). Matte Me od Sleek odtieň Fandago Purple je tiež môj obľúbený, ale má aj pár negatív. Tie farby z ich kolekcie sú úžastné a lákajú asi každú správnu maniačku. Schne trošku dlhšie, ale záleží to od toho, akú hrubú vrstvu si na pery nanesiete. Síce sa neodtláča, ale na perách až tak dlho nevydrží. Čiže je dobré sa troška častejšie pozerať do zrkadielka a kontrolovať si, či z celého rúžu nie je už len zostatok okolo pier.


No a na záver táto zmixovaná trojica. Rúž od Avonu som ešte moc neskúšala, ale je to niečo medzi matným a lesklým rúžom. Ďalší rúž od Pupa Miss VELVET MATT odtieň 201 som si kúpila tiež prednedávnom, ale veľmi som si ho obľúbila. Má krásnu ružovučkú farbu, ľahko sa nanáša, pomerne dlho vydrží na perách a neodtláča sa. Posledný matný rúž z mojej "skromnej" zbierky je rúž od Jordana cosmetics a poviem vám, že toto je ten prípad, kedy je za málo peňazí veľa muziky. Kupovala som ho v akcií na krasotika.sk za cca 2,50 a moc som tomu spočiatku nedávala šancu, ale hneď ako som ho skúsila som si obľúbila nielen farbu, ale celkovo celý rúž je proste božský! A ešte ako vonia, no proste musíte skúsiť! :-)

Tak toť vše o mojej zbierke matných rúžov. Nezabudnite sa v komentároch podeliť o vaše skúsenosti s matnými rúžmi :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára