12/30/2016

Ako sa to celé začalo.

Kedy moje maniactvo vypuklo?

Dodnes si pamätám, ako som cca v 13-14 rokoch použila mamininu maskaru, bola tuším od Astoru, alebo Max Factor. Časom som si začala na tajňáša požičiavať maminine ceruzky na oči hlavne modrú a tmavšiu modrú. Neskôr, keď si to mamina všimla, tak mi priniesla balíček od Miss Sporty so všetkým, čo sa jej záhadne míňalo. Potom postupom času na gymnáziu prišlo emo/rock/punk ej kej ej všetko temné obdobie, čiže som sa začala kamošiť s čiernou linkou, tieňmi a čiernou ceruzkou, ktorú som používala aj na obočie..Áno ja viem, veliké faux paux, ale tak čo no! Keď som sa z tohto temného obdobia spamätala (inak povedané, čo by sme my ženy neurobili, aby sme sa zapáčili svojmu chlapovi) a začala som vnímať aj iné farby, ako čierna, tak som sa pomaličky začala zaujímať aj o značky aké používam, ako kombinovať farby a dokonca som zistila, že existuje aj ceruzka na obočie! (Toto obdobie považujem za veľmi pokrokové :-D) Koncom gymnázia a začiatkom štúdia na vysokej škole moje maniactvo asi vyvrcholilo s čím súviselo aj založenie fanpage na Facebooku. Vtedy ma veľmi posunula ďalej podpora od kamarátiek, fanúšikov (aj keď ich nie je veľa, ale vážim si to :-* ) a hlavne to, že som sa konečne niekde našla. Dnes sa už snažím dbať na výber kozmetiky, hlavne tej dekoratívnej, ktorú používam. Pri výbere a rozhodovaní určite rozhoduje cena. Do teraz som študovala, nemala som peniaze na drahé produkty svetovoznámych značiek, ale pochopila som, že za kvalitu sa pripláca (v niektorých prípadoch). Ale na druhej strane, aj cenovo dostupnejšia kozmetika vie narobiť veľké čary pri líčení. Veď som ju predsa dlhé roky používala a určite aj budem :-) Preto v mojich článkoch nájdete recenzie na produky v rôznych cenových reláciách, čo dúfam že oceníte a budem rada, ak sa aj vy podelíte o svoje skúsenosti so mnou,s ostatnými maniačkami.

Krátky prielom môjho líčenia zachytený vo fotografiách (ktoré nie sú v úplne top kvalite):

2014


2015

2016


 






Asi toľko taký menší zostrih môjho líčenia. Všetko ostatné nájdeš na mojom Facebooku, alebo instagrame.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára