1/17/2017

Sephora - The Delicate eyeshadow pallet - recenzia

Sľúbená recenzia aj s líčením k tejto paletke tieňov je tu! Je to moja prvá paletka tieňov značky Sephora a vlastne aj niečo úplne prvé z tohto obchodíku, ktorý na Slovensku samozrejme nemáme (makeup maniačky, ako ja sa určite modlia, aby tu čoskoro bol).
Sephora The Delicate eyeshadow pallet

Sephora The Delicate eyeshadow pallet 

Sephora The Delicate eyeshadow pallet


Čo ma na nej zaujalo? No v prvom rade cena! :-D Kupovala som si ju spolu s jednou super makeup maniačkou Silvinkou, mojou rodinkou (♥) v povianočnom výpredaji na českom e-shope Sephora www.sephora.cz za necelých 5eur. Tak som si povedala, že ju skúsim! A viete čo? Vôbec to neľutujem. Ale okrem ceny ma samozrejme lákalo mať vo svojej zbierke aj niečo od tejto značky, no a tie farby v paletke The Delicate sú krásne.

Sephora The Delicate eyeshadow pallet


V krásnom, dizajnovom, trojuholníkovom obale, ktorý má na sebe trblietky nájdete 9 tieňov: 4 matné a 5 trblietkových. 

Sephora The Delicate eyeshadow pallet



Všetky tiene sú dosť slušne pigmentované. Jediný, ktorý je slabšie pigmentovaný je tieň č. 7.

Sephora The Delicate eyeshadow pallet

Sephora The Delicate eyeshadow pallet

Sephora The Delicate eyeshadow pallet

Paletka obsahuje taký príjemný základ farieb na rôzne líčenie, či už na bežné denné nosenie, alebo na večernú párty. Takúto paletku by mala mať vo svojej zbierke každá maniačka! :-)


Sephora The Delicate eyeshadow pallet swatches
Sephora The Delicate eyeshadow pallet swatches
Ja som skombinovala tiene č. 6, 3, 9, 8 a 2 :-)

Sephora The Delicate eyeshadow pallet

Sephora The Delicate eyeshadow pallet


Tak čo skúsite ju aj vy? ;-)

5 komentárov:

  1. Paletka vyzerá parádne, keď som bola v Sephore, pozerala som po nej i ja, no nakoniec som si vzala ombré tieň, ktorý používam teraz denno-denne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj parádna je! :-) Ja tie bledé tiene používam teraz tiež skoro každý deň do práce. Tak dobré vedieť, že aj tieto tvoje ombré tiene sa oplatí skúsiť ;-)

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paletku mám, je krásná, ale strašně mi po nalíčení slzí oči :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je teda škoda,asi máš citlivejšie očká :-/ Mne sa zatiaľ nič také nedeje.

      Odstrániť