1/16/2017

Dokonalé obočie vďaka ceruzke a tieňom

Obočie sa nie nadarmo toľko všade rieši. Tvorí gro celej tváre aj líčenia. S čím si zvyknete kresliť obočie vy? Ja som si donedávna dokreslovala moje úbohé riedke obočie s ceruzkou od CATRICE a tieňmi od MAKEUP REVOLUTION a na koniec som ho fixovala gélom na obočie tiež od CATRICE.

MAKEUP REVOLUTION brow pallet
CATRICE LASH BROW DESIGNER a CATRICE EYE BROW PENCIL

Gél na fixovanie obočia, ktorý podporuje aj jeho rast je pôvodne presvitný, lenže ja ho používam denno denne a od kedy používam na obočie pomádu, tak sa proste sfarbil. Obočie veľmi pekne učeše či ho už chcete mať zarovnané, alebo strapaté. Ceruzka na obočie od CATRICE je top cenovo prijateľnou voľbou spomedzi ceruziek dostupných v dm drogerie. Skúsila som pred tým aj od essence či Miss Sporty, ale tie na ňu určite nemajú. Paleta tieňov na obočie od MAKEUP REVOLUTION bola súčasťou veľkého vianočného balíčku na obočie. Obsahuje široké spektrum farieb na obočie, aj pomády a rozjasňovač. Toto trio mi zabezpečilo celistvé obočie na maximálne 5 hodín. Teraz je mojim favoritom a obočkovým bohom pomáda od Anastasia Beverly Hills, o ktorej si povieme niekedy inokedy. Ale nie každému sa páči taká "tvrdšia" farba obočia, takže ceruzka a tiene sú takou jemnejšou voľbou.





Ako na to?




Obočie si najskôr očešieme s vhodným štetcom, ktorý býva aj súčasťou viacerých ceruziek na obočie, ako aj na tejto od CATRICE. Ceruzkou na oči si obtiahneme tvar obočia, ktorý chceme docieliť.


Tým istým štetcom, ktorým si očešieme obočie si aj rozmažeme ceruzku po obočí tak, aby ho celé vyplnila. Šikmým štetcom na obočie si nanesieme vhodný tieň. Ja som používala tri tiene. Na ľavý koniec a do oblúku ide najtmavší, ďalej svetlejší a na koniec na pravú stranu najsvetlejší hnedý. Som toho názoru, že nestačí použiť len ceruzku. Tá pôsobí veľmi tvrdo, umelo a nepekne. Tiene túto tvrdosť zmäkčia, zjemnia a obočie pôsobí prirodzenejšie. Ak neviete o akých štetcoch hovorím, tak si prečítajte môj článok o štetcoch, ktorý nájdete tu.




Ako som písala vyššie do pravej strany obočia išiel najsvetlejší tieň. Nakoniec obočie zafixujeme gélom a podčiarkneme rozjasnovačom. A je hotovo. Kvalita fotiek nie je bohvie aká, ja viem :-D Ale sú to staršie fotky, takže mi to určite odpustíte :-)


1 komentár:

  1. Teda za mě obrovský respekt každé ženě, která si umí tak perfektně a dokonale nalíčit obočí jako vy :) Ten rozdíl před a po je naprosto dechberoucí. Já říkám rovnou, že takhle perfekt bych to nikdy nezvládla. Tak jsem se rozhodla raději pro tento způsob úpravy obočí.

    OdpovedaťOdstrániť