9/01/2019

Testovanie hydratačného séra EAU THERMALE značky URIAGE

Značka URIAGE je čerstvou novinkou v ponuke lekárni Dr.Max. Základnou zložkou ich produktov je termálna voda z francúzskych Álp, ktorá vďaka svojmu výnimočnému zloženiu vytvára na pokožke ochrannú bariéru. V ich portfóliu nájdete produkty na telo a pleť. Vďaka beauty clubu Dr.Max som mala možnosť otestovať pleťové sérum. Ako testovanie dopadlo?


Balenie&Dizajn

Sérum je zabalené v krabičke, na ktorej je popisné zloženie, pre aký typ pleti je určené, ako a kedy sa má používať, aký efekt by malo pleti zabezpečiť. V krabičke je pribalový leták, čo som zatiaľ u iných sér nevidela, takže si môžete všetko potrebné naštudovať priamo tu bez toho, aby ste googlili či hľadali iné recenzie. 

Sérum sa nachádza v praktickej fľaštičke, ktorá sa zmestí na každú poličku a dávkuje sa s pumpičkou. Pumpička je skvelá. Ani raz sa mi nestalo, žeby som ju musela viackrát stláčať, aby som dostala produkt von. 


Vyjde z nej adekvátne množstvo produktu. Sami si určujete koľko ho potrebujete. Celkovo na mňa dizajn pôsobí príjemne, elegantne a prakticky.

Vôňa&Konzistencia&Vlastnosti

Čo sa týka parfumácie kozmetiky na moc výrazné vône som veľmi citlivá. Sérum URIAGE ma svojou vôňou dostalo, keďže je to presne ten typ vône, ktorú môžem cítiť stále a neprekáža mi to. 

Svieža, príjemná vôňa, ktorú je cítiť pri nanášaní na pleť a s postupným vsiakaním sa do nej sa stráca. Konzistencia séra mi vyhovuje viac ako pri sére, ktoré som používala pred týmto. Je krémovo-gélová a nelepivá na ruke pri nanášaní, ako aj na pleti. 

Jeho hydratačné vlastnosti môžem potvrdiť. Zdá sa mi, že pleť mám oveľa viac hydratovanú, ako pred tým a aj odmastenú. Sérum sa rýchlo vpije do pokožky, takže som si ho nemusela nanášať len na noc, ale kľudne aj ráno, keďže nezanecháva lepivú vrstvu na pokožke.

Moje dojmy 

Za tieto cca dva týždne testovania môžem sérum od URIAGE hodnotiť pozitívne. Nanášala som si ho na vyčistenú tvár, krk a dekolt. Napriek tomu, že je určené pre dehydratovanú pleť mojej zmiešanej sadlo perfektne. 

Okrem hydratácie ju zanecháva rozžiarenú, odmastenú, vypnutú a zdravo vyzerajúcu. Myslím si, že toto by mohla byt prvá pomoc pre tie z vás, ktoré bojujú so suchou pleťou a nemáte čas na pleťové masky. 

Ako som písala vyššie kozmetiku značky URIAGE nájdete v lekárni, alebo na e-shope Dr.Max. Cena séra je 19,99€, čo sa vám môže zdať veľa, ale rozhodne túto investíciu nebudete ľutovať. Odporúčam vám sledovať sociálne siete Dr.Max, alebo odoberať ich newsletter, aby ste mali prehľad o ich akciách akou bola napr. akcia počas augusta na všetky produkty značky URIAGE - 2+1 zadarmo. 

1 komentár: