7/30/2019

Z kufríku Makeup Maniac V. - porovnanie dvoch maskár značky Dermacol

Možno je to zvláštne, ale nemám rada, keď mám otvorenú viac ako jednu maskaru. Vždy sa snažím najskôr jednu spotrebovať, a až potom otvoriť druhu. Tentokrát som urobila výnimku. Prečo? Kvôli vám!

Obsesión Mascara - 5,79€

Už veľmi dlho som plánovala otestovať nejakú maskaru od Dermacolu, a keď v Tescu mali 30% zľavu na celý ich sortiment, tak som to brala ako jasné znamenie.


Avšak som nevedela, ktorú si z tak širokej ponuky vybrať. Riadila som sa obalom a vybrala som si tú, ktorá zaujala moje oko. Obsesión maskara by mala mihalniciam dodať objem, čo ja potrebujem. Kefka/aplikátor je z prírodných štetín, čo je pre mňa plus. Avšak ich má pomerne ďaleko od seba, takže jednotlivé mihalnice neoddelí, tak ako sa mi to páči.


Dlhšie mi trvalo, kým som prišla na správny spôsob, ako ju nanášať. Ideálne je nechať zaschnúť prvú vrstvu, a až potom nanášať druhu. Tým pádom nanášanie maskary mi trvá dlhšie, ako obvykle. Ale takýmto spôsobom sú mihalnice pekne vytočené a majú objem.


Okrem toho je hypoalergénna a obsahuje vitamín B5. Obsesión maskara ma moc nechytila za srdce a hodnotím ju ako klasický priemer.

Devilash - 9,59€

Nechcela som si vytvoriť názor o maskarách Dermacol na základe jednej, tak som sa opýtala vás, čo ma sledujete na instagrame, že ktorá je vaša obľúbená. Väčšinou ste mi odporučili Devilash a mne sa stalo to, čo nikdy pred tým.

Vždy mi trvá minimálne týždeň kým si zvyknem na novú maskaru. Bud kvôli aplikátoru, alebo príliš tekutej konzistencii atď. Ale pri Devilash som si povedala "wau" už po prvej vrstve pri úplne prvom skúšaní!

Chápem vás všetky, ktoré ju milujete. Má perfektný aplikátor s prírodnými štetinami, ktoré oddelia, predĺžia, zahustia a pri druhej vrstve aj vytočia mihalnice. Je bez parabénov a intenzívne zafarbí mihalnice na čierno.


Od teraz ju zaraďujem medzi moje najobľúbenejšie maskary z drogérie, a ak ste ju ešte neskúsili, tak vám ju odporúčam.


Na zaver článku ako taký mini bonus by som vám rada odporučila ešte pár maskár dostupných v drogériach, ktoré mám veľmi rada a kúpila by som si ich znovu:

Catrice - EYECONISTA - 5,46€
Recenziu nájdete tu 

Maybelline - The Falsies Push UP Angel - 6,90€
Recenziu nájdete tu

Maybelline - Lash Sensational - 8,99€
Recenziu nájdete tu

Ktorý produkty Dermacol stojí za vyskúšanie? Aká je vaša obľúbená maskara z drogérie? Budem sa tešiť na vaše odpovede v komentároch. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára