1/08/2017

Prípravky na čistenie štetcov - recenzia

Každá správna maniačka vie, že čistenie štetcov je veľmi dôležité nielen preto, aby štetce boli čisté a udržiavala sa ich kvalita, ale aj preto, lebo zaschnutá kozmetika na štetce obsahuje veľa baktérií, ktoré si určite pri líčení na tvár dávať nechceme.

Čo sa týka prípravkov na čistenie štetcov dnes ich máme na výber naozaj veľa v rôznych cenových kategóriách. Avšak tie kvalitnejšie sú zatiaľ dostupné len na kozmetikých e-shopoch (ja zvyknem objednávať z www.pinkpanda.sk, www.krasotika.sk, www.notino.sk). Môžete si vybrať spreje, mydielka či šampóny. 

Pár z nich som skúsila sama:

Sprej na čistenie kozmetických štetcov ebelin z dm drogerie:
Sprej na čistenie kozmetických štetcov ebelin z dm drogerie

Pred tým, ako som skúsila tento sprej som si štetce čistila obyčajným šampónom, ktorý som používala na vlasy, čo som neskôr zistila, že nebol moc dobrý nápad (čítaj nižšie). Keďže v Nitre máme dosť skromný výber kamenných predajní s dekoratívnou kozmetikou, tak väčšinou som verná dm drogerie. Keď som na ich FB zbadala veľkú novinku v podobe tohto spreju, hneď som si poň musela ísť. Zo začiatku som s ním bola dosť spokojná. Krásne voňal a štetce vyčistil po viacerých aplikáciách spreju. Neskôr som zistila, že štetce, najmä na makeup, korektor a krémovejšiu dekoratívnu kozmetiku  nikdy nevyčistil úplne do hĺbky. Vždy som si štetce musela dočistiť so šampónom. Časom mi začali z neho štetce plznúť (hlavne tie, ktoré som mala z dm drogerie). Cenovo stál vtedy okolo 4-5, čo bola dosť nízka cena oproti ostatným prípravkom, ale asi sa odrazila na kvalite spreju.
mydlo na štetce
Čistiace mydlo na štetce Koren Zander Citrus
Objednávala som ho hneď, ako ho na www.krasotika.sk uviedli ako novinku v ponuke. Mydielko úžasne citrusovo vonia (v ich ponuke nájdete aj iné vône). Štetce mi vždy dokonale vyčistilo, aj makeup blender. Ja si štetce čistím vždy každú sobotu (cca 10-15 kusov), cez týždeň si maximálne prečistím štetec na makeup a obočie. Čím chcem nadviazať na jedinú nevýhodu, ktoré toto mydielko má a tou je malé balenie resp. rýchlo sa pri čistení rozpúšťa. Dá sa celé vybrať z obalu a zo zadnej strany mydielka má drsnejšiu "špongiovitú" časť, na ktorej si môžete dočistiť štetce, ak nemáte silikónový brush cleaner. Jeho cena je 12,30, čo sa niekomu môže zdať veľa, ale ak používate pri líčení menej štetcov ako ja, určite by som ho na vašom mieste skúsila.

Čistiace mydlo na štetce da Vinci Classic
Ani toto mydielko nesklamalo, čo sa týka dokonalého čistenia štetcov aj blendrov. Mydielko ocenia aj tie, ktoré majú rady neparfumované čistiace prostriedky na štetce, pretože nijako výrazne nevonia. Mne to vyhovuje, pretože vôňa ebelin spredu mi časom veľmi prekážala. Toto mydielko by som označila ako takú zlatú strednú cestu pre tie, ktoré si chcú kúpiť kvalitné mydlo na štetce a pritom zaň ani moc neutratiť. Nájdete ho na www.notino.sk a stoji 5,45. Vydržalo mi pri pravidelnom čistení viac ako mesiac.

Detský šampón Johnsons
Čítala som veľa článkov o tom, ako je za najlacnejšiu a najefektívnejšiu alternatívnu na čistenie štetcov považovaný detský šampón. Kým som čakala na dodanie nového mydielka, tak som to skúsila. Kúpila som si teda tento šampón za cca 1,70. A osobne si nemyslím že je to také úžasné, ako som čítala. Musela som vždy použiť veľké množstvo šampónu kým štetec ako tak vyčistil. A ako vidíte na obrázku, štetce s hustejšou, krémovitejšou konzistenciou ani nevyčistil. Čiže ak by ste ho chceli používať, tak asi len v kritickom prípade :-D

Mydlo na štetce FREEDOM PRO STUDIO
Ide o cenovo najdrahšie mydlo na štetce, ktoré som do teraz skúsila, ale stojí zato. Štetce sú dokonale čisté, hebučké a nijako neparfumované. Tak isto aj blendre. Mydlo je pevne umiestnené v dóze, takže z neho nevypadáva. Čo znamenám, že pri čistení sa nerozpúšťa aj z dola (ako keď ho máte celé vybraté a držíte ho v ruke). Vydržalo mi cca mesiac. Nájdete ho na www.pinkpanda.sk za 13,70

Mydlo na štetce MAKEUP REVOLUTION PRO HYGIENE
Toto mydlo je mojim najnovším úlovkom. Je o niečo lacnejšie ako mydlo od FREEDOM, stojí 9,20€ a nájdete ho tiež na www.notino.skBalenie je o čosi menšie, ako u FREEDOM mydla, ale to len zato, že toto mydlo vypĺňa celý obal mydla a u FREEDOM mydla je dno obalu hrubšie, tak pôsobí väčšie. Inak si myslím, že sú kvalitovo na tom rovnako. Jediným rozdielom je možno to, že mydlo je pevne umiestnené v obale, ale po pár umytiach sa oddeľuje od okrajov obalu.

Nezabudnite si pozrieť video na mojom Facebooku Makeup Maniac Slovakia, v ktorom nájdete presný postup, ako si štetce umývam ja :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára