1/15/2017

BH cosmetics Rose Gold brush set - recenzia

Čo viac ženu poteší ako nové štetce? Ďalších milión vecí, ja viem :-D Ale moja akutálna najväčšia radosť a nový člen makeup maniackej rodinky sú štetce od BH cosmetics. Tak som sa rozhodla, že vám k nim napíšem pár slov :-) A po zhodnotení nových štetcov som si pre vás pripravila aj prekvapenie!

BH cosmetics Rose Gold brush set

BH cosmetics Rose Gold brush set
BH cosmetics Rose Gold brush set

Sada 15 štetcov, ktorú nájdete na www.notino.sk sa nachádza v krásom koženkovom púzdre, ktoré je veľmi praktické, pretože si ho so sebou môžete zbaliť kdekoľvek, kde budete cestovať. Je dlhé 26cm a široké 12cm. Jednoducho sa zapína aj odopína. Ďalej nájdete presnú charakteristiku a použitie štetcov (ak by som náhodou nejaký štetec zle nazvala, tak budem rada ak ma opravíte, keďže nie som profi ;-)).

BH cosmetics Rose Gold brush set

BH cosmetics Rose Gold brush set


Prvé 4 štetce používam na tvár. Ktorý na čo používam? Zprava: štetec púder, štetec na kontúru líca (lícenka, bronzer), štetec na makeup, štetec na korektor. Štetce sú veľmi hebučké. Nielen tieto 4, ale všetky. Štetec na púder aj lícenku/bronzer je dobrý vtedy, ak sa vám pri nanášaní z neho nepráši a máte  púder/lícenku/bronzer len na štetci, nie všade okolo seba. A presne takéto sú tieto dva štetce. Štetcov na makeup je veľmi veľa druhov. Pre mňa osobne je tento ploský najpraktickejší, lebo sa dostane do každého zákutia tváre.





Týchto 6 štetcov používam na oči. Opäť zprava: štetec na roztieňovanie v hornej/rožnej strane viečka, menší štetec na roztieňovanie tieňu v hornej/rožnej strane viečka (ja si najskôr tieň nanesiem týmto štetcom a potom ho tým predošlým roztieňujem),štetec na aplikáciu a roztieňovanie tieňov na spodnú dĺžku oka, štetec na tvorenie linky z tieňov na vrchnom viečku oka (neviem, ako ho mám správne pomenovať, ale hádam sa chápeme :-D), posledné dva štetce na aplikáciu tieňov na viečko oka. Skúsila som všetky a sú veľmi dobré. Pekne sa s nimi blenduje, dobre sa s nimi vytvárajú prechody a zjednotenia medzi tieňmi. Tie guľaté štetce sú fakt super. S tými ploskými treba trošku dlhšie pracovať kým sa tieň nanesie po celom oku. Ale oproti tým, čo som mala pre tým, sú to božské štetce.

BH cosmetics rose gold brush set

BH cosmetics rose gold brush set


A máme tu poslených 5 štetcov. Opäť prvý zprava je na rúž, ďalší štetec používam na gélovú linku, tretí sa môže použíť tiež na linku, ale ja ho skôr používam na aplikáciu pomády na obočie, s ďalším štetcom si tú pomádu potom roztieňujem a posledný štetec sa tiež môže použiť buď na začesanie obočia, alebo aj ak sa vám moc zlepia mihalnice.

BH cosmetics rose gold brush set


Síce štetce používam ani nie týždeň, ale už teraz som si ich veľmi obľúbila a veľmi dobre sa mi s nimi pracuje. Po prvom vyčistení sa mi ani neroztrapkali, ako to niektoré štetce zvyknú urobiť. Takže u mňa vysoká spokojnosť a vrelo ich odporúčam! ♥




A teraz to prekvapenie :-) Ďalej si môžete tak v krátkosti prečítať aj o štetcoch, ktoré som používala do teraz. Moju prvú sadu štetcov som si kúpila pred cca 5 rokmi, kedy som nemala prehľad o značkách, štetcoch a kde sa dajú kúpiť, ako dnes. Takže som stavila skor na dizajn, ako na kvalitu a prelustrovanie si nejakých recenzií. Kúpila som si teda štetce značky (ani neviem či to je značka :-D ) Henchiky - tie ahm ružové. Bola to sada 18 štetcov, z ktorých dnes mám už len istý počet. Neviem či sa tu dá hodnotiť nejako kvalita. Zo štetcov za práši či už na ne nanesiem tiene, púder, alebo lícenku. Ale tak zas na začiatok, a ako také zoznámenie so štetcami boli fajn. Ďalej v mojej zbierke sa dajú nájsť štetce od Mary Kay, ktoré sú na môj štýl neskutočne pichľavé a dosť sa z nich práši. Štetce na obočie od Makeup revolution sú super na tie nemôžem povedať nič zlé. Štetcom značky Maestro som neodolala na Interbeauty 2016 a kúpila som si rovno tri. Guľatý štetec na makeup sa mi časom neskutočne roztrapkal, štetec na linku tiež a ten posledný zatiaľ poslúcha. Štetce o Oriflame ma veľmi príjemne prekvapili. Stáli do 3eur ale veľmi slušne sa s nimi pracuje. Takže ak nechcete minúť veľa peniažkov, tak ich isto skúste.



Ďalej som skúsila štetce z eBayu za pár šupov. Ide o napodobeninu Jessup štetcov. Pracovalo sa mi s nimi celkom fajn, neprášilo sa z nich a sú celkom šikovné. Ale po cca 3 mesiacoch sa mi polovica rozlepila, takže išli do koša, čo hovorí za všetko.



Aké štetce používate vy?

1 komentár: