7/16/2018

Recenzia na nemeckú dekoratívnu kozmetiku ARTDECO

Poznáte značku ARTDECO? Ja ju poznám už dlhšie, avšak svoj prvý produkt som si kúpila až minulý rok. Ako som pátrala po internete je veľmi málo recenzií o produktoch ARTDECO, preto som sa rozhodla, že sa so svojimi skúsenosťami s vami podelím a môžno niekomu aj pomôžem pri budúcom nákupe.

Podkladová báza pod tiene ARTDECO

Bázu som vám už spomínala, keďže ju mám už od januára. Svoj postoj k nej som nezmenila a stále si stojím za tým, že je to zatiaľ najlepšia podkladová báza pod tiene, akú som skúsila (pred tým som skúsila bázy od značiek essence, Dermacol a Trend It Up). 

Báza tvorí pre mňa základ kvalitného líčenia a nerada ako podklad pod tiene používam korektor. Aj keď robím cut crease vždy si na viečko nanesiem najskôr bázu.

Je perleťová a obsahuje úplne jemné, nenápadné trblietky. Netreba ju ani prepúdrovať. 

Niektoré bázy pod tiene je dobré prepúdrovať, lebo ich lepivosť spôsobuje, že pri tieňovaní sa tvoria na viečku fľaky. Kúpila som si ju z notino.sk, kde stojí okolo 5,70.

Podkladová báza pod maskaru a miniatúra maskary ARTDECO

Podkladovú bázu pod maskaru, alebo Lash Booster Volumizing Mascara Base som dostala od kamošky na narodeniny a tiež som vám ju už spomínala (link k recenzií je tu). 

Miniatúru maskary Ultra Effect Mascara som dostala ako darček k nákupu makeupu a bronzeru ARTDECO na fann.sk. Bola som prekvapená jej veľkosťou, keďže je pomerne dosť veľká nato, že je to miniatúra.

Páči sa mi jej kefka aj konzistencia. Neodtláča sa a pekne rozčeše vrchné aj spodné mihalnice a predĺži ich. 

Okrem toho sa mi veľmi páči aj obal. Myslím miniatúry sú celkom praktické aj na cestovanie, alebo do kabelkovej kozmetickej taštičky, keďže nezaberajú veľa miesta.

Ceruzky na obočie ARTDECO

Tmavší odtieň č. 6 (light grey brown) sa mi páči viac a to z toho dôvodu, že odtieň č. 4 (light grey brown) je metalický.

Ešte som sa s metalickou ceruzkou na obočie nikdy nestretla. Nemyslím si, že je vhodné používať metalické farby na obočie. Možno pri líčení staršej dámy, kedy by malo celé líčenie pôsobiť rozjasnene, ale aj tak si to neviem predstaviť. Takže trošku nechápem zmysel tohto odtieňu. Ale budem rada, ak mi to vysvetlíte.

Odtieň č. 6 je pekný a použiteľný. Výdrž ceruzky bez použitia tieňov je 6 hodín, čo je na ceruzku na obočie celkom fajn. Avšak ja nikdy nepoužívam pri úprave obočia len ceruzku. Vždy na ňu nanesiem aj tiene, čím farbu roztieňujem a obočie pôsobí prirodzenejšie. Obidve ceruzky sa strúhajú dobre, nelámu sa a veľmi pomaly sa míňajú. Cena ceruziek je okolo 4,70€ a kúpila som ich na glamot.sk.

Makeup ARTDECO Liquid Camouflage Full Covegare Foundation

O kúpe makeupu som vás informovala v článku o nákupoch a novinkách za máj/jún. Od tej doby, čo ho mám prešiel už nejaký ten mesiac a názor o ňom som si už celkom ucelila.

Krytie je vysoké, ale určite nie až na takej úrovni ako u Double Wear od Estee Lauder. Vrsviť som ho neskúšala, keďže v poslednej dobe nerada vrstvím makeup. Ak má perfektne kryť mal by to spĺňať už v prvej vrstve. Odtieňovo mi makeup sedí (odtieň 12), ľahko sa rozotiera a zapracováva do pokožky. Je potrebné mu dať chvíľku kým si úplne sadne na pleť a zaschne. Na pokrytie celej pleti stačí málo. 
Nezaschne do matna, ale do zdravého rozjasneného finishu. Myslím si, že makeup je vhodný pre suchú, normálnu a zmiešanú pleť. Na mastnej by sa mohol dosť topiť aj po dobrej fixácií. Odporučila by som ho aj pre zrelšiu pleť, kvôli finishu aký má. Cena makeupu je 17,80€.

Bronzer ARTDECO

Keďže sa mi bronzer od Catrice neosvedčil chcela som siahnuť po niečom kvalitnejšom, preto som sa rozhodla pre Bronzing Powder Compact od ARTDECO. Bronzer pôsobí na pleti veľmi prirodzene. 

Napriek tomu, že nemá v sebe trblietky sa zdravo leske, ale nie až prehnane ako rozjasňovače. Keď si ho nanášam na štetec nerozlišujem bledšiu a tmavšiu časť. Prejdem štetcom po obidvoch častiach a tak mi to vyhovuje. Keďže je ľahký a nie silno pigmentovaný dobre sa s ním tieňuje a vytvára žiadne fľaky či hrubé čiary. 

Mám ho v magnetickej paletke, ale predávajú k nemu aj samostatný obal, ktorý je nádherný. Kúpila som si ho spolu s makeupom na fann.sk a jeho cena bola okolo 11€.

Transparentná ceruzka na pery ARTDECO

Ceruzka Invisible Lip Contour 1 ma zaujala najmä popisom produktu na glamot.sk, kde som si ju aj kúpila. Je vhodná ako báza pod rúž a vďaka tomu, že je priesvitná, tak vie opticky upraviť nerovnomernosť pier. Čo vie vlastne každá ceruzka na pery, ale táto sa mi zdá v tom o čosi lepšia, pretože vytvorí akokeby gélovú vrstvu a doplní miesta, kde je to potrebné.

Okrem toto vyhladzuje pery a hydratuje ich. A aj ako báza pod rúž funguje perfektne. Vďaka nej sa rúž nerozpíja a nerozmazáva. Zatiaľ mám skúsenosť s bázou pod rúž len od Trend It Up a táto sa mi zdá lepšia. Ceruzka má v sebe zabudované aj struhátko na spodnej časti. Cena tiež okolo 4,70€.

Rúž ARTDECO

Nie som si istá presným názvom tohto rúžu, ale predpokladám, že sa jedná o Perfect Color Lipstick a mám ho v odtieni 13S.

Je to jeden z mojich najobľúbenejších klasických rúžov. Je lesklý, ale nie moc tak primerane, odtláča sa znesiteľne a jeho výdrž je pomerne dosť dobrá. 

Odtieň je nádherný a nosím ho v každom ročnom období. Som s ním spokojná a okrem toho ma s ním spájajú aj spomienky na svadbu, keďže to bol môj svadobný rúž. 

Ak nemáte radi matné rúže a chcete mať pery štavnaté a hydratované myslím, že toto je dobrá voľba. Jeho cena je okolo 11€.
Čo som sa dozvedela o tejto značke je to, že je určená skôr pre profesionálov/vizážistov, ale je dostupná aj vo fann parfumérie, alebo na vyššie spomenutých eshopoch (okrem notino, glamot majú ich produkty aj na beautybay.com). Tak čo oslovil vás niektorý z týchto produktov?

6 komentárov:

  1. Tak o těch metalických tužkách na obočí jsem ještě neslyšela :O :)

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však to vyzerá čudne? Neviem si to veru vôbec predstaviť :-D

      Odstrániť
  2. značku poznám, ale zatiaľ som mala len podkladovú bázu a makeup, ale tie mi pekne sadli ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podkladovú bázu má aj kamarátka, tiež je s ňou spokojná :-)

      Odstrániť
  3. Tuto kosmetiku neznám, ale vypadá zajímavě :) Hlavně mě zaujaly podkladové báze, vypadají fakt dobře.

    http://everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá na pod tiene je skvelá aj cenovo dostupná :-)

      Odstrániť