12/28/2017

Veľký test tekutých matných rúžov nad 10€

V mojej zbierke sa nachádzajú rúže v rôznych cenových hodnotách a to hlavne tie tekuté matné. Tie tvoria väčšinu mojich dvoch organizérov na rúže. Zvyknem si zastávať svoj názor, že za poriadny matný rúž si treba priplatiť, ak chcem aby dlho držal, a aby som si ho nemusela kontrolovať v zrkadielku každú pól hodinu. 
matny ruz

Keď tvrdím, že "priplatiť si" myslím tým cenu rúžov nad 10€, čo sa niekomu môže zdať dosť za rúž. Avšak, ako som aj sama zistila počas tohto testovania, ale aj normálneho nosenia pred tým ako som sa podrobnejšie začala týmto zaoberať, nie každý rúž nad 10€ naozaj stojí zato. 

V tomto článku budem hodnotiť 6 značiek a viaceré odtiene, pretože sa mi potvrdilo, že keď jeden odtieň od tej istej značky je super, druhý už nemusí byť. Čiže, k máte aj vy doma niektorý z rúžov týchto značiek, ale iný odtieň a máte úplne iný názor/skúsenosť budem rada ak sa s ním so mnou podelíte. 
liquid matte lipstick gosh

GOSH - LIQUID MATTE LIPS

Jeden z týchto rúžov som už hodnotila v článku o GOSH kozmetike (nájdeš ho tu) a druhý som si kúpila prednedávnom v jednom bazári na internete lacnejšie, ako vo fann parfumerie. Obidva rúže stoja presne 10€.
Prvý odtieň CANDYFLOOS je krásny, ružový, nude odtieň. Často ho nosievam hlavne do práce, alebo keď sa mi nechce rozmýšľať nad tým, aký rúž si dám k líčeniu tak tento mi pripadá taký neutrály, že sedí ku všetkému. Všetky rúže prežili raňajky (väčšinou raňajkujem jogurt a ovsené vločky), aj tento. Rúž nemá problém so studenými nápojmi, pri teplých sa stráca z vnútra pier.. Avšak po 2-3 hodinách som cítila, že sa mi začínajú pery vysušovať. Keď mám takýto pocit prejdem si pery balzamom, čím sa vlastne farba rúžu nanovo rozotrie po perách. Po obede som si ho ale musela celý nanovo preaplikovať, lebo mi zostal len okolo pier. Prvá vrstva je veľmi ľahká, s aplikátorom sa pracuje dobre, len mu trošku dlhšie trvá kým zaschne. Skúšala som naniesť aj druhú vrstvu a to bola čistá katastrofa, pery sa mi veľmi lepili a boli ešte viac vysušené, takže som si ho dala nakoniec celý dolu po cca 5 hodinách. Rúž či už tento, alebo ten druhý odtieň nezaschnú úplne do matna, čiže sa mierne odtláčajú.
Druhý odtieň je tmavý ARABIAN NIGHT je krásnej tmavej slivkovej farby. Dlho som chcela takýto rúž, ale mám s tým trošku problém že takéto tmavé odtiene sa trošku ťažšie nanášajú. Väčšinou aplikátory v nich nepoužívam, ale svoj štetec na rúž. Tento odtieň sa mi zdá kvalitovo lepší, ako ten predošlý. Tiež dlho zaschýňa, odtláča sa trošku viac, ale pery mi nevysušuje a ani s druhou vrstou nemá problém. Po obede bol menej výrazný, ale stále bol na perách. Čiže druhú vrstu som si ani nemusela dať, ale chcela som to skúsiť, takže som si ňou len obnovila farbu, avšak tiež mi dosť zlepovala pery.
sephora matny ruz

SEPHORA - CREAM LIP STAIN

Tento rúž v odtieni 20 White Iris som si priniesla zo svadobnej cesty z Grécka. Jeho cena na českej Sephore je 290čk, čiže okolo 11€. Priznám sa, že moc tento rúž nenosím kvôli jeho farbe, lebo sa mi síce páči, ale nejako sa s ňou neviem stotožniť, čo je zvláštne :-D Ale veď my ženy sme veľmi nerozhodné. 
Poviem vám, že tento rúž v celého testu dopadol asi najlepšie. Delí si svoje "prvé miesto" ešte s jedným rúžom, s ktorým ako jediný bez chybičky prežili celý deň v práci, či už po jedle, alebo teplých nápojoch. Prvá vrstva je veľmi ľahká na perách, aplikátor je super, druhá vrstva ani nebola potrebná, ale je v pohode a nelepí. Chcela som si už viackrát objednať nejaký ďalší odtieň, ale je ich toľko, že si proste nedokážem vybrať :-D 

GERARD COSMETICS - HYDRA MATTE LIQUID LIPSTICK

Ako viete rúže tejto značky mám veľmi rada a to hlavne tieto matné. Kupujem ich na beautybay.com, keď sú v zľave. Ich cena bez zľavy je 16,90€, ale keď sú v zľave ich cena sa pohybuje od 9-12€. Tieto rúže kúpite aj na stayunique.sk, kde stoja 17€. Okrem tekutých ich majú aj v tých klasických podobách. Mne sa zdá, že tieto tekuté sú kvalitnejšie.
Začnem mojim najobľúbenejším odtieňom HONEYMOON, ktorý sa na tejto foto zdá podobný, ako ten od GOSH, ale je oveľa viac žiarivejší/ružovejší. Zaschne úplne do matna, neodtláča sa, nevysušuje mi pery ani druhá vrstva. Prežije teplné aj studené nápoje, avšak po zjedení obedu zostal tiež len okolo pier. Aplikátor na týchto rúžoch je veľmi dobrý. Jedina vec, čo sa mi zdá zvláštna je, že po pól roku zhustol, čiže si musím aplikátor pred nanesením obtierať.
Druhý odtieň GRAPE CRUSH je z kolekcie matných metalických rúžov a poviem vám, že tento odtieň je nesmrteľný. Vlastne som si teraz uvedomila, že tie "prvé miesta" budú asi až tri. Tento rúž som síce v práci netestovala, lebo si nemyslím, že je to odtieň nositeľný do mojej práce. Ale zvládol do mnou už pár dlhých párty, kde bol vystavený rovnakým podienkam, ako tie ostatné. Pokiaľ sa nebojíte takýchto odtieňov mali by ste po ňom určite siahnuť. Mne osobne ho veľa ľudí chváli, ale vždy dodajú, žeby nemali nato odvahu dať si ho. Neviem, prečo sa ženušky toľko bojíte, ale choďte do toho!
Tretí odtieň je tiež matný metalický, ale jemnejší FUZZY NAVEL. Je naozaj krásny, úžasne sa leske a dokonalý je hlavne v lete na opálenej pokožke, kedy mám pocit, že mi zväčšuje pery. Avšak z týchto troch je tento odtieň asi najslabší. On nie žeby zmyzol z pier po jedle a nápojoch, ale ako keby sa strácala intenzita jeho farby a dosť zachádza do vrások pier. Druhú vrstvu odporúčam dávať len po úplnom odlíčení tej prvej, lebo tvorí hrudky.

NABLA - DREAMY MATTE LIQUID LIPSTICK

Veľmi som bola zvedavá na tento rúž. Keď bola často uvádzané na rôznych eshpoch (krasotika, pinkpanda atď) všetci ich chválili. Ja som im dlho odolávala, lebo som tú značku nepoznala a popravde sa mi tie prvé nude odtiene ani nepáčili. Potom časom pridali aj iné odtiene a akcia pošta zadarmo na pinkpanda.sk ma zlákala a povedala som si, že to teda skúsim, keď ich všetci toľko chvália. Cena týchto rúžov je 14-15€.
Vybrala som si odtieň GRANDE AMORE, úžasný tehlovo červený odtieň. Rúž príjemne vanilkovo vonia, prvá vrstva je ľahučká ako pierko, dokonca aj druhá. Zaschne extrémne rýchlo a absolútne sa neodtláča. To je všetko super! Čo ma asi dorazilo bolo jeho výdrž, pretože veľa blogeriek tvrdilo, že vydrží neviem koľko milión hodín. Neviem, aké sú iné odtiene, ale tento vydrží jedine ak pijete len studené nápoje, ale výdrž nie je dlhsia, ako dve hodiny. Po teplých nápojoch sa úplne vytratí z pier, ostane len okolo nich a po jedle je úplne fuč. Napierk tomu, že sa neodtláča sa mi často stalo, že po napití z poháru mi vyšiel von z pier, viete ako keby mi urobil "fúziky". Bola som z tohto rúžu zo začiatku dosť sklamaná. Po čase som prišla nato, že ak idem večer von a rúž si dobre zapúdrujem, tak vydrží aj 4-6 hodín pokiaľ nič nejem a nepijem nič teplé. Ale to ma teda nepresvedčilo o tom, aby som si kúpila ďalšie odtiene.

THE BALM - MEET MATT(E) HUGHES

Prvý som si prinesla z dovolenky v Chorvátsku, kde bol v akcii za 12€, inak stoja 16€, ale býva na ne často akcia. Pri týchto rúžoch sa mi páči asi najviac ich dizajn, také retro, čo ja môžem.
Odtieň HONEST ma dostal nielen jeho farbou, ale aj príjemným mentolovým pocitom na perách. No a práve tento odtieň sa delí s tými ďalšími dvomi o prvé miesto. Tento rúž je proste neskutočný, prežije fakt všetko a môžem si dať aj tri vrstvy jeho kvalitu to nijako neovplyvní. Tento za tie peniaze rozhodne stál a keby ho nekupujem v akcií a viem, že je taký dobrý, tak by som zaň tých 16€ dala aj tak. Keď mám tento rúž ani neviem, že niečo mám na perách.
Odtieň CHARMING je dosť podobný odtieňu GRANDE AMORE od Nably, ale tento je skôr taký tmavší červený, aj keď to na foto tak nevypadá. Výdrž je už o niečo slabšia, ako u predošlého odtieňu, po obede som si ho musela znovu celý nanovo naniesť, lebo bol fuč. Inak mu asi nemám čo vytknúť.

JEFFREE STAR - VELOUR LIQUID LIPSTICK

O tomto a ďalších rúžoch od Jeffreeho som vám písal recenziu nedávno (klikni sem). Takže sa ani moc nechcem opakovať. Možno sa pýtate, prečo som ho nedala na prvé miesto. Asi to bude kvôli jeho aplikátoru,s ktorým sa veľmi ťažko nanáša na pery. 

Je dosť strapatý takže sa mi viackrát stalo, že som si vyšla mimo pier a keďže zaschýňa extrémne rýchlo je dosť ťažké si ho potom upraviť. Čiže ak mám tento rúž na sebe musím so sebou nosiť aj štetec na rúž. To je posledná recenzia tohto článku. Aké sú vaše top matné rúže nad 10€?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára