9/23/2017

Látkové masky na tvár a prúžky na nos, funguje to? Recenzie Balea, GARNIER, SEPHORA a essence!

Posledné mesiace trávim testovaním rôznych druhov látkových masiek a prúžkov na nos. Ako som si všimla medzi vami sú tieto vecičky veľmi obľúbené a často používané, preto som sa rozhodla podeliť sa s vami aj o môj názor. 





Zvolila som si bežne dostupné produkty z dm drogerie, ale aj produkty, ktoré som si objednala z e-shopu českej SEPHORY. Budem rada, keď mi dáte do komentárov vedieť, aké masky používate vy.

essence pure skin - purifying nose strips



Tieto čiastiace pásky na nos sú dostupné v dmke. Odstraňujú čierne bodky z nosa, nadbytočný olej a otvárajú póry. Pri pravidlom používaní by mal nos zostať čistý a bez čiernych bodiek. Nos si pred použitím navlhčíte a necháte pásku nalepenú na nose 10-15min.



V jednom balení sa nachádzajú 3 pásky. Cena je 1,79e. Pre mňa sú tieto pásky slabšie,ako tie zo SEPHORY. Vytiahli mi menej v pórov a držali troška slabšie. Čiže to má svoje výhody (cena, dostupnosť, 3ks v jednom balení), ale aj nevýhody (slabé držanie na nose, nižší efekt).

Balea čistiace prúžky na nos s aktívnym uhlím



Balea pásky na nos majú u zahraničných blogeriek veľmi dobré recenzie. Nos som si klasicky navlhčila, aby prúžok držal na nose, nechala som si ho pôsobiť 15 minút, ako sa píše na obale. Prúžok mi opäť nedržal na vrchu nosa a mala som pocit, že mi drží len po spodkoch bokoch nosa.



Keď uplynulo 15 minút a ja som sa pozrela na použitý prúžok nemala som na ňom nič, možno tak pár mini čiernych bodiek z toho bodu nosa kde som mala pocit, že držia najsilnejšie. Keďže balenie obsahuje 3 kusy, tak som to skúsila ešte raz, možno som si to prvýkrát zle nalepila. Ale nebolo to tak, výsledok sa dostavil taký istý, čiže nulový. Za mňa určite nie.

SEPHORA Charcoal nose strips



SEPHORA nesklamala a tieto prúžky si zaslúžia prvé miesto z týchto troch, ktoré som testovala. Okrem toho, že boli najlepšie, boli aj najdrahšie, ale stálo to zato. Nos som si klasicky navlhčila, nechala pôsobiť 10 minút. Výsledok bol pre mňa veľmi uspokojivý - prúžok mi vytiahol asi najviac čiernych bodiek a držal na celom nose. Skúšala som ho ako prvý spomedzi týchto troch, tak možno aj zato sa mi tie ostatné zdali slabšie. Ale má aj svoje nevýhody - hlavnou je asi dostupnosť keďže SEPHORA je len v Čechách, ale našťastie doručujú kozmetiku z e-shopu aj na Slovenko. Cena je vyššia, ako som spomenula a v balení je len jeden prúžok. A poslednou nevýhodou je, že mi po strhnutí ostalo pár kúskov na nose, ktoré sa asi až moc prilepili na nos. Ale inak u mňa vyhráva a určite si ju kúpim znova.

SEPHORA Rose lip mask


Toto síce nie je maska na pleť ani prúžok na nos, ale stále som v téme. Veľa z vás mi písalo, že sa ne recenziu tohto produktu teší takže tu je kooonečne! Masku som si aplikovala dva dni pred svadbou, na ktorú som bola poznaná ako hosť. Mala som neskutočne popraskané pery po okrajoch, netuším doteraz, že prečo. Masku som si dala na pery, nechala pôsobiť 10-15 minút a poviem vám, že také jemné pery som ešte v živote po žiadnom peelingu pier nemala! A plus na druhý deň som sa zobudila a popraskanie pier bolo fuč. Túto masku si tiež ešte určite objednám. 

Balea pleťová látková maska s argánovým olejom, kyselinou hylaurónovou a provitamínom B5


Túto masku som skúsila ako druhú, aj napriek tomu, že je určená pre zrelú pleť. Maska by mala viditeľne zredukovať hĺbku vrások a po pravidelnej aplikácií by mali vrásky pôsobiť jemnejšie. Čo je ale pozitívne na tejto maske, že mi po nej pleť vždy zostane jemná a hydratovaná. Maska príjemne vonia, avšak za mínus považujem to, že zvyšky, ktoré po nej na pleti zostanú sa mi dosť dlho vstrebávajú do pokožky a je toho veľmi veľa.Je lepšie ju používať pred spaním. Ale na druhej strane vždy si to rozotriem ešte po rukách, ak ich mám suché. U mňa je teda z týchto Balea látkových masiek na treťom mieste.


Balea pleťová látková maska s vláknom aktívneho uhlia


Ide o klasickú látkovú masku, pre zmiešanú a nečistú pleť, ktorá obsahuje rôzne účinné látky, ktoré by pri pravidelom používaní mali zabrániť tvorbe akné a ostatných nečistôt na pleti. Ja som túto masku použila len raz, takže o nejakých dlhodobých účinkoch vám presne napísať neviem, ale počas toho, ako som ju mala na sebe ma štípala na brade, kde som mala vyrážky a tie sa mi vysušili do dvoch-troch dní. Inak plež zostala hydratovaná a zvyšky sa veľmi rýchlo vpili do pleti. U mňa je na druhom mieste z troch látkových masiek, ktoré má momentálne Balea k dispozícií.

GARNIER superhydratačná a čistiaca texitlná maska moisture + freshness



Masku som skúsila prvý krát v máji, večer pred svadbou, keďže mi vizážistka poradila, že deň pred svadbou si mám dať hydratačnú masku. GARNIER má tiež ešte ďalšie dva druhy týchto masiek. Masku som opäť skúsila pred pár dňami, aby som si osviežila spomienky na ňu. Obsahuje výťažky zo zeleného čaju, kyseliny hyalurónovej a glycerínu. Odporúča sa používať 3 krát týždenne (táto info pri Balea maskách chýba). Materiál, z ktorého je vyrobená mi príde kvalitnejší, ako majú Balea masky, lepšie mi drží na tvári a lepšie sa aj rozkladá po vybratí z obalu. Tiež je potrebné si ju nechať 10-15 minúť pôsobiť. Po tejto maske mám pleť viac hydratovanú, ako po Balea maskách, avšak by som vám ju odporúčala dať si ju na noc pred spaním, keďže po pôsobení zostane na pleti veľa zvyškov z masky a pleť je stále taká, ako keby lepkavá, ale ráno keď sa zobudíte máte pleť, ako bábätko. Teda aspoň u mňa to tak je. 

GARNIER superhydratačná upokojujúca textilná maska moisture + comfort


Druhá maska GARNIER má pleť upokojiť, hydratovať a to vďaka extraktru z harmančeka, kyseliny hyalúronovej a glycerínu. Tiež sa aplikuje na 15 minút. V porovnaní s prvou maskou od GARNIER mám túto asi radšej, aj napriek tomu, že ma štípala v tých oblastiach tváre, kde ju zvyknem mať suchú. Ale zvyšky sa veľmy rýchlo vpili, pleť mi nezostala lepkavá, ale hebká, takže túto si môžete kľude dať aj počas dňa, napríklad pred líčením. Tretiu som neskúsila, ale ak vy áno určite mi napíšte aká je :-)

Ktoré textilné masky či pásky sú pre vás najlepšie? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára