1/02/2017

Recenzia - Podkladová báza pod makeup, podkladová báza pod tiene

Je to ešte niekto, kto nepoužíva podkladovú bázu pod makeup či tiene?

Kamarátky sa ma často pýtajú, či je podkladová báza (alebo primer) pri líčení nutná a či nestačí len krém poprípade nič. Ja osobne si myslím, že nutná je. Pred samotným použitím, by sa mala pleť dokonale prečistiť buď peelingom, alebo aspoň nejakou čistiacou vodou, ale buďme realistky - samé vieme, že keď sa ráno  ponáhľame do práce či školy na takéto rituály čas nemáme. Podkladová báza pod makeup pripraví pleť na líčenie a vrstvenie všetkého, čo si na ňu dávame. Či sa už jedná o makeup, korektor, rôzne prípravky na kontúrovanie a podobne. Dobrá podkladová báza by mala na pleti vyplniť každý jeden pórik, pleť dokonale vyhladiť a ak máte suchšiu, alebo začervenanú pokožku mala by sa postarať aj o tento problém. Ale príprava pleti na líčenie nie je jedinou úlohou podkladovej bázy pod makeup. Vďaka nej by malo mať líčenie dlhšiu životnosť. To isté platí aj pre podkladové bázy pod očné tiene.

Rada skúšam stále nové produkty, takže som skúsila aj viacero podkladových báz:

Podkladová báza pod makeup od S-he

Túto bázu som skúsila ako prvú najlacnejšiu alternatívu, ktorú som uvidela, keď som prišla do dm drogerie a bola najslabšia z tých, čo som skúsila. Je v podstate taká, ako obyčajný krém. Celkom rýchlo sa vsiakla do pokožky, ale to bolo asi tak všetko.



Podkladová báza pod makeup od Catrice PRIME and FINE

V porovnaní s ostatnými je z tých lacnejších. Pleť celkom pekne vyhladila a vyplnila každý pórik, ale keďže mávam v zime suchšiu pleť, tak som ju prestala používať, pretože ma začala vysušovať ešte viac. Pre tie ktoré nechcú za podkladovú bázu utratiť moc peniažkov je to taká zlatá stredná cesta. Sú tuším až dva druhy tejto podkladovej bázy na mastnú pleť a na začervenanú. Ja som skúsila tú na mastnú pleť, lebo napriek tomu že ju mám suchú, tak mám mastné čelo.


Podkladová báza pod makeup od Rimmel FIX&PERFECT

Podkladovú bázu od Rimmelu som používala veľmi dlho. Fakt som si ju obľúbila. Stojí okolo 8-9eur (ale videla som ju na notino.sk aj lacnejšie), čiže je drahšia, ako tie predošlé. Pleť mi vždy pekne vyhladila a aj v zime sa s ňou moja suchá pleť celkom skamošila.


Podkladová báza pod makeup od Dermacol MATT CONTROL

Vybrala som si ju najmä preto, lebo po jej nanesení sa mala pleť zmatniť, čo sa aj stalo. Makeup mi vydržal oveľa dlhšie, ako s predošlými bázami, ale čo ma na nej veľmi hnevalo bolo, že sa veľmi ťažko vytláčala. Nehovoriac o tom, ako ťažko to išlo, keď už dochádala. A ďalším minúsom je, že som musela použiť fakt veľké množstvo kým som sa dala dobre rozotierať. Ak máte suchú pokožku, tak by som vám ju tiež moc neodporúčala. Takže ak chcete kvalitnú podkladovú bázu a nevadí vám mierny boj pri jej aplikácií, tak ju skúste :-D


Podkladová báza pod makeup od Pupa Milano

Toto báza, ktorú používam momentálne je z týchto všetkých najlepšia! Je síce cenovo už troška vyššie, ako tie predošlé, ale stojí to zato. Skvelo sa rozotiera, stačí len trošku a pokryje celú pleť. Pleť zostáva po nej krásne vyhladená, jemná a príjemná na dotyk. Keby ma nelákalo skúsiť aj ďalšie bázy, tak už určite inú nechcem :-)


Podkladová báza pod očné tiene od Dermacol EYE SHADOW BASE

To bola prvá podkladová báza pod tiene, ktorú som skúsila. Zo začiatku sa mi zdala fajn, ale časom keď som si nanášala na ňu tiene, tak sa začali "žmolkovať" (neviem ako to mám správne pomenovať :-D). Takže kým som si naniesla tiene na oko, tak tam z nej nezostal ani kúsok.



Podkladová báza pod očné tiene od essence

Táto báza je super! Je cenovo úplne prijateľná a určite ju skúste! Mám ju už veľmi dlho a neviem ju proste minúť a to ju používam takmer denne. Má síce takú farbu, ako makeup, ale keď si ju rozotriete, tak sa úplne zjednotí s farbou viečka, takže sa toho nemusíte báť.




Tip:

Ako podklad pod makeup sa zvykne používať aj BB, alebo CC krém. Istý čas blogerky fičali na tom, že používali ako podkladovú bázu balzam po holení pre mužov od Nivea a vraj to bolo fakt skvelé. Ja som to ešte neskúšala, ale ocino ju má doma, takže možno.. :-D :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára