12/29/2016

Pár slov o mne

Ahojte slečny, dámy, ženušky!

Po dlhom rozmýšľaní a hlbokých úvahách o tom, (ktoré neboli vôbec také hlboké, len sa tvárim dôležito    :-D) či je založiť si aj takúto formu blogu pre mňa časovo zvládateľné som sa rozhodla, že to predsa len skúsim!

Na úvod by som sa vám rada v skratke predstavila. Možno je už pár mojich makeupových maniačiek/fanúšičiek, ktoré ma poznáju vďaka mojej FB fanpage - Makeup Maniac Slovakia a instagrame - @makeupmaniacslovakia, ale nepoznajú ma až tak trošku viac osobnejšie, takže poďme do toho:
Moje meno je Zuzka (Žužu,Palička,Paličák,Huhuška). Pochádzam z najkrajšieho mesta na Slovensku - Nitra ♥ a tento rok (2016) som oslávila svoju štvrťstoročnicu tj. 25 rokov, čiže časom začnú pribúdať aj články o krémoch na vrásky :-D Ale to najhlavnejšie - som makeup maniačka!


Čo sa týka "blogovania" (dávam toto slovo do úvodzoviek, lebo osobne ešte nemám také vysoké sebavedomie/skúsenosti sa nazývať blogerkou) venujem sa tomu od marca 2015, kedy som si založila svoju fanpage na Facebooku, ktorej cieľom bolo úspešné ukončenie predmetu na vysokej škole, takže som obsahu ako takému moc nevenovala pozornosť, ale nejakým spôsobom ma to začalo baviť a začala som si tým vypĺňať svoj voľný čas.

Ako ďalší "level" mojho blogovania som si založila aj spomínaný účet na instagrame, ktorý fičí od apríla 2016. Mám pocit, že instagram má väčšiu odozvu ako FB, teda aspoň pre mňa.
Líčenie a skúšanie rôznych druhov/značiek kozmetiky ma vždy bavilo. Vždy ma fascinovali svetoví vizážisti/tky, ich tvorba, a čo všetko sa dá s líčidlami dosiahnuť, koľkokrát vedia pomôcť a vyzdvihnúť ženskú krásu. (Áno viem, prirodzená krása ženy je najkrajšia a neexistuje krajší pocit, ako keď sa vedľa vás ráno chlap zobudí a povie vám, že ste najkrajšia keď máte karpinami zalepené oči a vlasy "na pól desiatu".) Líčenie je pre mňa istou formou umenia a obrovská inšpirácia a hlavne relax. Nie som žiaden profesionál, nikdy som neabsolvovala žiaden kurz líčenia. Ale je veľa šikovných aj slovenských vízažistiek/blogeriek, ktoré sú pre mňa neskutočnou inšpiráciou. A keďže ma toto všetko baví, našla som sa v tomto a chcem sa zlepšovať, tak som sa rozhodla sa podeliť o toto všetko s vami. O mojich osobných skúsenostiach s rôznou, hlavne dekoratívnou kozmetikou.
Rada si vypočujem aj kritiku, ale myslite nato, že nie som profesionál, a ako s a hovorí "sto ľudí, sto chutí". V písaní nie som moc dobrá, takže asi končím :-D
Budem rada a vďačná za vaše otázky, rady, alebo tipy o tom, čo by vás zaujímalo :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára